![]() |
Methode oproepen geesten
Ik had ergens... ik weet niet meer waar... en goede manier gevonden om eesten op te roepen. In het Engels noemen ze het: "Call to the good ones". Weet iemand hier iets over? Het had te maken dat je niet zo snel echte slechte geesten te pakken kreeg.
|
ik interesseer me niet in het oproepen van geesten, dus ik weet er gelukkig weinig vanaf.
ik kan en wil je eigenlijk ook niet helpen. geesten oproepen vind ik onnodig en daarom zou ik het niet risceren. waarom zou je het willen doen, vertel me dat nou is. om heel eerlijk te zijn denk ik ook dat "het" zo niet werkt, en ik geloof er op enige hoogte ook niet in. ik geloof in bescherm gidsen, ook wel in geesten, maar er is toch iets kroms aan dat op geroep dat tegenwoordig zo populair is.... |
Citaat:
Waarom ik het zou willen doen? Ik wil het niet eens... ik ben gewoon nieuwsgierig... |
Citaat:
zoiets dan? waarom boeit et je, gewoon nieuwschierigheid... tja, zoals ik al zei, geesten oproepen is erg populair en ik vind et eerlijk gezegd onzin..... |
Ik kijk een beetje eng tegen geesten oproepen aan, ik vindh et allemaal nogal raar. Je kunt dan wel nieuwsgierig zijn maar ik zou er maar mee uitkijken hoor (tis maar wat advies)
|
geeste oproepe s niej zo leuk...en je kunt het ook bijna niet doen,behalve met het oui-ja-bord,en daar komen alleen lagere geesten op af,'slechte',als je het zo wil noemen...duhs,ik weet niet hoor,maark zou t gewoon niet proberen,en over een veiligere manier kan ik je ook niets zeggen,denk niet dat je informatie klopt...
|
een veilige manier... is bijvoorbeeld in contact komen met je gids (/beschermengel) die zijn over het algemeen wel goed...
|
en hoe doe je dat dan??
|
is dit niet een goede manier?
http://forum.scholieren.com/Forum4/HTML/001154.html sorry hoor, maar een heel gesprekn van 2 paginas lang over geesten oproepen! Volgens mij kan hier wel een slotje op... Kus-x- Fab! |
bestaan geen goeie geesten
|
een goede reden om geesten op te roepen:
Het is prachtig om een andere dimensie te zien en dat je alleeen geesten op kan roepen met een ouija is onzin |
Je moet gewoon gaan glaasje draaien en dan schijnt het dat je geesten op kan roepen. Maar er kunnen dan ook slechte geesten komen. Het schijnt gevaarlijk te zijn dus wees er voorzichtig mee. verder weet ik er ook geen reet van
|
Ik heb ze wel een keer ogeroepent was best wel eng als je er wat over weten wil kun je mailen naar lindiboot@hotmail.com en dat geld ook voor anderen!!!!
GREETS AND KISSES IKKE |
Citaat:
Ik dacht dat het zo langzamerhand ook wel duidelijk was dat het oproepen van geesten d.m.v. de 'gangbare' methoden zoals glaasje draaien e.d. niet zo'n geslaagd idee is?? |
Citaat:
|
Kijk wel uit.Een vriendin van me heeft er slechte ervaringen mee. Die wordt dus zeg maar 'getreiterd' door iets. En dat is zeker niet leuk.
|
M'n tante haar vriendin (van vroeger) heeft dit gedaan en de moeder van haar vriendin is er helemaal gek door geworden en liet dubbele slote plaatsen op deuren en ramen
Mijn conclussie is NIET DOEN !!!! gewoon nie doen!! En als je het toch doet (glaasje draaien ) moet je als eerste vraag stellen of het een goede geest is zo niet dan gelijk glaasje omdraaien ramen en deuren open ! enne de enige goede geest is een dooie geest http://forum.scholieren.com/smile.gif |
Citaat:
[Dit bericht is aangepast door conchita_caourdina (04-01-2002).] |
Er is (naar het schijnt) ook zo'n methode met een kristallen bol (nee dit is geen grap http://forum.scholieren.com/tongue.gif). Dan moet je je de hele dag met de persoon die je wil contacteren bezighouden (informatie verzamelen enzow). Daarna ga je in een kleine, vrij donkere kamer (een "psychomanteum") relaxed zitten en geconcentreerd kijken in "de oneindigheid van de kristallen bol". Na een tijdje zie je (in die bol) een lichtpuntje dat dichterbij komt, eens het dicht genoeg is, zie je duidelijk het gezicht van iemand, dit komt zeer realistisch over (geen vage figuren enz.). Ook kan het zijn dat je een soort van 'uittreding' maakt 'in de bol'. Dan bevind je je opeens in een heel andere omgeving. Ik heb het zelf (???nog???) niet geprobeert, dus ik weet niet zeker of het wel degelijk klopt, ik heb het op deze site gelezen:
http://www.ping.be/aura-oasis/psymant2.htm |
geeste oproepe kan heel erg gevaarlijk zijn, dus kijk er wel mee uit. contact legge met je gidse kan geen kwaad. ik weet niet of er een vaste methode voor is, ik doe het gewoon op m'n eigen manier, ga rustig liggen, op je bed ofoz, of zitten kan ook en ontspan gewoon alles, normaal heb je meer dan 1 gids.
vraag gids nummer 1 of hij/zij je aan wil raken, voel je ergens een drukking, dan zal die gids je altijd op die plek aan raken als jij daarom vraagt praten is iets moeilijker, t gaat gewoon via gedachten, een hoop oefenen dus. geesten oproepen raad ik je af |
Citaat:
misschien heeft deze arme jongen die topic gemist, en zit hij serieus met een probleem, dat hij opgelost wil zien... bij deze: ik wor een b-tje BEU van al die mensen die de voeten van forumbazen willen kussen door hun attend te maken op topics die in het verlede zijn geweest en nu weer aangemaakt worden een b-tje zitten af te kraken emt urls(ofzow) bedankt voor uw aand8 en terug naar het onderwerp. ik denk dat je ze oproept door verrekte hard te roepen zodat ze het in hemel wakker worden... |
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:18. |