![]() |
Luistertoets Engels VWO
Heeft iemand hem al gehad?? wat vonden jullie ervan en heeft iemand toevallig antwoorden??
xx |
Ik heb 'em al gehad. Misschien dat er trouwens antwoorden op cito.nl staan (ik heb geen idee). Ik vond 'em op zich wel te doen. Onderdeel A ging me makkelijk af, maar onderdeel B met Cintra Wilson (oh jee, die naam zal me voor altijd bij blijven) vond ik moeilijk te verstaan.
|
oow hihi wij hebben alleen nog onderdeel a gehad en dat vondik al moeilijk...
|
Krijgen jullie die toets in twee delen? Dat zou wel ideaal zijn voor mij, want halverwege de toets verslapt mijn aandacht altijd.
|
ja donderdag hebben we onderdeel B.. ik vind het ook wel fijn dat het in 2 delen is.. maar alsnog haal ik vaak slechte cijfers..grrrrrr
|
Uhm nou, ik kan je zeggen dat onderdeel A over de politiek in Engeland gaat. Onderdeel B 1e deel over Beroemdheden en onderdeel C over fossielen. Ik heb het net nog geen uur geleden gemaakt, maar heb het kei slecht gemaakt!
|
Vond hem heel goed te doen, heb hem eind januari al gemaakt, beide onderdelen achter elkaar met een pauze ertussen, had 7 fout. Vooral in 2e onderdeel over beroemdheden, ik vond die man (Richard ofzo..) zo slecht te verstaan... ook net of ze oude stukken uit eerdere toetsen hadden gebruikt, met ruis erachter enzo.
|
Citaat:
Toch had ik maar tien four, dus hoger dan een 6,7 (y) (en dat is goed voor mij) |
precies, onderdeel B was echt weird, daar heb ik ook al mn fouten...3! WOOHOO!
nog geen cijfers terug :( wat waren de adviesnormen eigenlijk? 2 fout een punt? ofzoiets? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:37. |