Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   MANNEN!! Op wat voor manier krijgt jullie je vriendin je t geilste?? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=381754)

towngeek 18-02-2003 14:09

MANNEN!! Op wat voor manier krijgt jullie je vriendin je t geilste??

Op wat voor manier krijgt jullie je vriendin je t geilste?? Verdere toelichting lijkt me overboden;)

Crimson Death 18-02-2003 14:15

Door haar vast te spijkeren aan de voordeur en haar te verkrachten :D

spacegirl 18-02-2003 15:09

Citaat:

Crimson Death schreef:
Door haar vast te spijkeren aan de voordeur en haar te verkrachten :D
ik ruik een ban aankomen volgens mij

Dr. Aep 18-02-2003 15:35

Citaat:

spacegirl schreef:
ik ruik een ban aankomen volgens mij
Mwah. is gewoon heeeeeel flauw :D

Studentje 18-02-2003 17:58

Je begint gewoon eerst een beetje te zoenen, tijdens het zoenen ga je opeens haar hals en nek zoenen af en toe, dan een beetje met je handen over haar rug kriebelen en een beetje over haar buik wrijven.

Daar worden de meeste meisjes redelijk geil van, denk ik.

Alicia Silverstone 18-02-2003 18:01

aan Oceanspirit: bedoel je nou hoe het meisje de jongen geil krijgt, of andersom?

Het staat er namelijk een beetje vaag.. :S

Marjoleintjuh16 18-02-2003 18:10

Klinkt niet egt vriendelijk om een meisje vast te spijkeren en verkrachten.. HAHA Daar worden de meeste mensen niet egt geil vann denk ik.. HAHAHAHA

Sokrates 18-02-2003 18:18

Zo'n lang mogelijk voorspel

En ik bedoel dan: Uren

towngeek 18-02-2003 20:14

Hoe het meisje de jongen geil krijgt; ik wil namelijk meer tips voor bij me vriend toe te passe ;)

Atheïstic Sheep 18-02-2003 20:16

Citaat:

OceanSpirit schreef:
Hoe het meisje de jongen geil krijgt; ik wil namelijk meer tips voor bij me vriend toe te passe ;)
ligt eraan wat voor een je hebt, maar bij de meesten is dat echt NIET moeilijk, gewoon wat zoenen en strelen en als je't een beetje kan op z'n oorlelletje sabbelen :p

LoneLover 19-02-2003 02:09

Heel erg lang teder voorspel, maar onverwacht en vrij heftig heeft ook al zijn vruchten afgeworpen.

Moeilijke vraag dus al werkt een lang voorspel meestal wel, massage ofzo.

Maar ik voeg er toch ook graag aan toe dat dat soms voor mij dan weer neit al te opwindend is omdat ik em te fel concentreer op haar.

Vind ik trouwens geen probleem hoor, ik laat haar graag genieten.

Alpaca 19-02-2003 02:11

Citaat:

LoneLover schreef:
Heel erg lang teder voorspel, maar onverwacht en vrij heftig heeft ook al zijn vruchten afgeworpen.

Moeilijke vraag dus al werkt een lang voorspel meestal wel, massage ofzo.

Maar ik voeg er toch ook graag aan toe dat dat soms voor mij dan weer neit al te opwindend is omdat ik em te fel concentreer op haar.

Vind ik trouwens geen probleem hoor, ik laat haar graag genieten.

Wat ben jij lief :*

LoneLover 19-02-2003 02:13

Citaat:

Alpaca schreef:
Wat ben jij lief :*
Alsof dit nieuwe informatie voor je is ;-)

supermuis_nl_ 19-02-2003 19:56

Citaat:

Studentje schreef:
Je begint gewoon eerst een beetje te zoenen, tijdens het zoenen ga je opeens haar hals en nek zoenen af en toe, dan een beetje met je handen over haar rug kriebelen en een beetje over haar buik wrijven.

Daar worden de meeste meisjes redelijk geil van, denk ik.

groot gelijk :rolleyes: :p

Sarah 19-02-2003 20:02

de woordvolgorde in de topictitel is niet helemaal goed :)

ik krijg mijn vriend 't geilst door... ehm... hm... de meeste dingen wel:P

als er mensen bij zijn maar niemand op je let, langs de binnenkant van z'n bovenbeen met je hand langzaam en stevig omhoog gaan, dan beetje aaien over bovenbeen, en met een vinger door de plooi die in z'n broek zit tussen z'n been en z'n ballen gaan, en dan opeens je hand een beetje opschuiven, als-ie een erectie heeft z'n eikel gaan masseren, als-ie dat nog niet heeft z'n ballen kneden... vind ik erg leuk om te doen :) en geloof dat hij dat ook wel leuk vindt, hihi:)
erg mooi: dan praten mensen achteloos tegen hem, en zit hij met z'n hoofd achterover en z'n ogen dicht te genieten, 't is maar goed dat-ie vrij stil is, anders zou het opvallen dat-ie niets terugzei :)

of gewoon zó lang doorgaan met voorspel tot-ie eigenlijk al bijna klaarkomt, dan ophouden, een lief en erotisch gesprek voeren, daarna weer doorgaan, weer even praten, nog even doorgaan, weer praten, en dan doorgaan tot-ie klaarkomt óf sex gaan hebben... ehm... eigenlijk nooit uitgevoerd, maar ik weet zeker dat het zou werken...

-Enid- 19-02-2003 21:09

dat denk ik wel ja :D

DEChengst 19-02-2003 21:47

Vibrator cadeau doen (y)

unpopular 19-02-2003 21:52

Ik denk dat dat afhankelijk is van wie je vriendin is en waar ZIJ van houd.

ik zie hier en daar veel dingen die mensen doen om dat zij het leuk vinden maar het belangrijkste is natuurlijk wat zij lekker vinden.

bijv. een vriendin vond het lekker om in haar nek gekust te worden een ander vind dit vreselijk

Memnoch 20-02-2003 01:23

Het is een gozer. Zeg gewoon het volgende en je hebt altijd meteen succes: Ik ben geil!

Thomas 20-02-2003 07:30

Voorspel en lekker rustig alles opbouwen, dus geen haast maken!

Pedo-elf 20-02-2003 18:06

Gewoon zeggen dat je je poesje nat wil hebben!!!!!!!!!!!!!! Simpeler kan niet. (y)

Sarah 21-02-2003 17:24

Citaat:

Pedo-elf schreef:
Gewoon zeggen dat je je poesje nat wil hebben!!!!!!!!!!!!!! Simpeler kan niet. (y)
*ziet het zichzelf al zeggen*

"liefje, ik wil m'n poesje nat hebben!"

hij zou zich echt doodlachen:)

Witch Lover 23-02-2003 00:36

ehm..als je mij SNEL geil wil hebben moet je aan op be ook knabbelen....meot je proberen! en dan ook in z'n oor likken.

Om een jongen echt heeeel erg geil te krijgen oet je hem plagen. Gewoon eerst een hele tijd net niet aan zijn shaamstreek komen, en heftig zoenen enzo. vervolgnes een tijdje strelen maar niet trekken, dan ff wachten, en dan steeds iets verder, maar maar heel ffies...dan sta je als jongen op een gegeven moment gewoon op springen...

red_and_black 23-02-2003 00:54

Citaat:

Sokrates schreef:
Zo'n lang mogelijk voorspel

En ik bedoel dan: Uren

Uren????
DAGEN, WEKEN, MAANDEN!!!!!1

red_and_black 23-02-2003 00:55

Citaat:

Witch Lover schreef:
ehm..als je mij SNEL geil wil hebben moet je aan op be ook knabbelen....meot je proberen! en dan ook in z'n oor likken.

Om een jongen echt heeeel erg geil te krijgen oet je hem plagen. Gewoon eerst een hele tijd net niet aan zijn shaamstreek komen, en heftig zoenen enzo. vervolgnes een tijdje strelen maar niet trekken, dan ff wachten, en dan steeds iets verder, maar maar heel ffies...dan sta je als jongen op een gegeven moment gewoon op springen...

En dat weet jij, want??????

malien 23-02-2003 10:41

aah verkeerde account!

Witch Lover 23-02-2003 10:44

ja das dus me zusjes account..ennuh..hoe ik dat weet? nou, das bij mij zo :D

liesemies 23-02-2003 17:29

mijn ex vriend werd zeer opgewonden als je heel lichtjes met de vingertoppen over zijn buik streelt en dan vooral juist aan de grens

xxxxxxxxxxx liesje

Diovai 24-02-2003 18:43

Ik laat haar nemen door een heel footballteam negers!

bonelesschicken 24-02-2003 19:17

Citaat:

Diovai schreef:
wtf :D

Studentje 24-02-2003 19:20

Citaat:

gegennazis schreef:
Uren????
DAGEN, WEKEN, MAANDEN!!!!!1

Yeah...Het leven is een groot voorspel....

:)

S 25-02-2003 09:23

Citaat:

Diovai schreef:
:D:D:D

Hahaha.

Wim Wok 25-02-2003 12:11

Citaat:

Marjoleintjuh16 schreef:
Klinkt niet egt vriendelijk om een meisje vast te spijkeren en verkrachten.. HAHA Daar worden de meeste mensen niet egt geil vann denk ik.. HAHAHAHA
je meent het

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:22.