![]() |
Studiekeuze.
Voor de 6VWO'ers, de 5HAVO'ers en de 4VMBO'ers:
Wat gaan jullie volgend jaar studeren en waarom? Ga je voor een leuke studie, maar een onzekere toekomst, of voor een leuke baan en een minder leuke studie? Ik zelf heb eindelijk een keuze gemaakt. Mijn zus had het probleem dat ze te veel studies leuk vond, ik te weinig. Ik twijfelde tussen Kunstmatige Intelligentie en Wijsbegeerte, en het is Cognitieve Kunstmatige Intelligentie geworden. Eigenlijk precies daar tussenin. |
Volgend jaar ga ik, (als ik slaag) naar de PABO. Ik heb er echt onwijs veel zin in!
Waarom ik naar de PABO ga? Omdat het het leukst is om met kinderen te werken, vind ik.Ik denk dat ik voor de basisschool ga. |
Hej mensen....
Ik vind het best moeilijk indd, omdat het wel DE keuze is...die je gewoon op je...15e,16e, 17e al moet maken..das niet nix :confused: . Ik ga (net als pink) pabo doen volgend jaar omdat ik graag met kids omga en ik van veel mensen heb gehoord dat het een leuke opleiding is (y) . Ik ben benieuwd...als het niets voor mij is hoop ik daar in het eerste jaar al achter te komen. Maar ik hoop natuurlijk dat mun keus in een keer de goeie is, allemaal suc6 hiermee! Denk er goed overna iig! :rolleyes: liefs, Joni |
Ik ben d'r nog steeds niet uit..:( Misschien ga ik volgend jaar Toegepaste Communicatiewetenschappen doen, we'll see..:s
|
Ik ga, als ik dus slaag, Psychologie studeren in Maastricht. Ik twijfelde eigenlijk al heel lang, maar heb de knoop doorgehakt. Flink verdient in de studie al en het lijkt me echt super interessant... Dus dat wordt het he :)
Maar eerst nog de examens halen :( |
Ik twijfel nog tussen 'Econometrie' en 'Bedrijfswiskunde en -Informatica'. Lijken best veel op elkaar. Waarschijnlijk wordt het econometrie :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Eerst m'n examens halen :( , dan een jaartje naar de VS en dan ga ik voeding en diëtitiek studeren in Den Haag. Ik heb er echt onwijs veel zin in
|
Ik ben er nog niet helemaal uit :o
Waarschijnlijk word het politicologie of Milieu en maatschappijwetenschappen (of misschien ook wel allebei als dat kan :o) |
Ik ga volgend jaar IBMS studeren in Groningen, omdat het me een leuke studie lijkt en het internationale me erg trekt.
|
Citaat:
|
Ik ga volgend jaar geneeskunde studeren. Eigenlijk was 't helemaal geen moeilijke keuze voor mij, ik wilde in groep 3 al dokter worden :p. Het enige waar ik nog over zit te twijfelen is de plaats, Leiden of Groningen...
|
ik studeer nu biomedische technologie in enschede en ga volgend jaar naast bmt ook nog industrieel ontwerpen studeren waarschijnlijk.
|
Ik ben van plan elektrotechniek te doen aan de universiteit twente. Lijkt me een leuke studie.
|
Ik ga waarschijnlijk Nederlands studeren. Ik had al eigenlijk vanaf mijn zestiende een redelijk goed idee welke richting ik op wilde: die van de journalistiek. De laatste jaren heb ik getwijfeld tussen Communicatiewetenschappen, Journalistiek en dus Nederlands. Ik heb Nederlands gekozen omdat dit breder is dan de overige twee en dus nog allerlei kanten opkunt, wat bij Journalistiek niet het geval is. Bij Journalistiek kies je echt voor het beroep van journalist, in welke beroepgroep op dit moment trouwens echt veel ontslagenen vallen.
Ik heb dus gekozen voor een studie die ligt in de lijn van mijn interesses, maar toch zekerheid biedt voor de toekomst. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:46. |