![]() |
Chimaira
kent iemand deze band? en wat vind je ervan?
en ist waar dat je de cd echt niet meer in nl kan krijgen? |
Bol.com heeft Chimaira - Pass Out Of Existence nog in voorraad.
|
tnx, nu nog ff zien te fixen maar xoek eigluk liever in un echte winkel.
|
Lekkere band, KaZaA lijkt me een optie...
|
soulseek :P
nieuwe cd is bijna af |
Vind ze erg goed, en die cd kun je gewoon bestellin de winkels hoor.
Ik vind die cd sfeervol. Aan begin dacht ik: alles lijkt op elkaar, maar na paar keer luisteren hoor je mooie verschillen in de nummers, leuke effectjes, samples die erdoorheenzitten en een goede zanger. Kortom: goede band , in april/mei nieuwe album! |
chimaira is cool. Ik heb de cd al een klein jaartje, en luister um nog met plezier.
Lomp, afwisselend energiek. En ook ik kijk uit naar het nieuwe album (y) |
ik denk: alles lijkt op elkaar
|
Ik heb Pass out of Existence.
Goeie cd, niet echt mn ding, maar wel leuk af en toe voor de agressieve buien. Vorig jaar maart had ik een kaartje voor Kittie en aangezien Chimaira eerst (ipv Cancelled) ook in het voorprogramma zou staan, was ik een keer in een tussenuurtje naar de cd-winkel gefietst en even geluisterd. Toen meteen gekocht, want ik was toen helemaal into dat soort spul. Mjah, dat was ook in de tijd dat ik nog regelmatig geld had.. *zucht*. |
Owjah! Ik vind Jade wel een van de betere nummers.. Prachtig en lang intro..
|
Wat heb jij met kleine lettertjes? :D
|
Geweldige band. Binnenkort nieuwe cd. (y)
|
dead inside is wel fijn als je boos bent
|
chris heeft pass out of existence vandaag toch nog s 2 x geluisterd... is wel aardig bandje, maar niet mijn soort muziek ofzo:/
|
Chimaira is zeker prettig
kheb vorige cd vaak beluisterd, wordt gebruikt gemaakt van goeie samples en lekkere double bass |
Ik ging naar Kittie vorig jaar vanwege chimaira, maar ze werder gecancelled, (en stiekem ging ik ook om Talena te aanschouwn :)Is zeker een hele vette band, maar luister het tegen woordig neit zo veel meer eigenlijk.
Bij de weg, Ik heb toen Shadows Fall leren kennen (stonden in het voor programma van Kittie, Chimaira was gecancelled :() En dat is eigenlijk nog vetter dan Chimaira :) Luister daar eens wat van, Hun optreden was geweldig in iedergeval :) Op MP3.com staat vast wel wat van hun :) |
die 1e cd van ze is trouwens totale poepzooi.
Gewoon een shitty nu metalrelease van inspiratieloze mensen. Maar goed... |
nu-metal met double bass :)
is best een goede band! |
best lekkere muziek inderdaad! niet het beste wat ik ken, maar best origineel, lekkere ceedee is dat en k kan niet wachten tot de volgende uit is!
|
owkeej!conclusie:morge naar cdwinkel en bestelle als dan nog kan want hiero WILLEN ze nix bestellen :mad:
ik dreig wel. kep alleen geen kazaa enzoow want daar snapk nix van en kep owk nog geen adsl maar tnx!!! |
wel leuk op bepaalde momenten maar erg vaak luister ik de cd eigenlijk nie meer
|
Citaat:
Zo speel ik 't altijd en dat heeft me al aardig wat €€€€€€€ gekost... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:33. |