![]() |
'Natuurkunde'HeLp
Ik heb een probleemtje, moet een proef doen voor Natuurkunde( :S ) die ik zelf moet verzinnen, maar kan nergens op komen. Zit in 4 havo en heb natuurkunde 1. Iemand ideetje. Laat me znel weten aub.
|
Ga een raket lanceren, Rendement van een zonnepaneel bepalen enz.
Wat vind jij leuk. Anders kunnen we er niets mee |
Ehm we hebben het al over onderandere kracht en licht gehad, dat interreseert me wel maar dat met die raket ook, leg es uit.
|
Citaat:
Met licht kun je bijvoorbeeld iets met verstrooiing doen. pak een tralie en ga het aantal spleten per centimeter berekenen ofzo Met krachten kun je iets met hefbomen gaan doen oid |
hoi Sg,
Als je nog steeds om ideeen verlegen zit, neem een kijkje in Groningen: http://www.betasteunpunt.rug.nl/ |
Citaat:
|
Thanks for the help.
zal het overleggen met maatjes en leraar. Dat van die raket en fles is best leuk, zal es kijken hoe dat moet. bye bye |
Laat zien dat als je een latje hout met 2 spijkers aan de punten op 2 wijglazen zet en dan maar snel en hard genoeg slaat dat de glazen niet eens omvallen( laat staan breken). Maar je moet wel heel snel en heel hard slaan ong in het midden van je latje. :D (y) Is tenminste een proef met een beetje actie :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:11. |