![]() |
Def RhymZ
Pfffff zat net ff the box te kijken en def rhymz kwam langs met een of andere debiele clip!!! Pffff wat een nerd
Wat bezielt die kerel???? |
ja
|
jup
|
tis gewoon een loser
|
dat is correct, ik heb die kerel zwaar lopen dissen op planet rock, hehe...
|
hahaha hij was in apeldoorn en toen kreeg ie 5 min nadat ie op podium was al eieren naar ze hoofd!!!!!
Hij was 10 min op en toen hebben we em nie meer terug gezien!!!!! |
als jullie eens wisten wat def rhymez voor nederhop heeft gedaan :rolleyes: (nee dit is geen sarcasme)
ook al maakt hij tegenwoordig de grootste troep die dr bestaat... |
Citaat:
hij helpt het naar de klote jah!!!!!! |
alleen door het nummer doekoe ?! ?!
|
Citaat:
|
:rolleyes: , ik wil maar zeggen, die gast rapt al vanaf 1984, en won op zijn 16e de prijs voor 'beste rapper van nederland'... en hij zat zo rond de jaren tachtig/negentig in de Supersonic Cru..
waar het fout is gegaan weet ik ook nie, na die afschuwlijke single doekoe is ie alleen maar bergafwaarts gegaan... ik weet niet of het nummer ' ventje concurrentje' kent van OP... dan weet je nu ook op wie dat nummer is gericht... |
Citaat:
|
ik vind em wel grappig
|
idd phat nummer, kort maar krachtig...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wrom? Lonsdale is PHAT, meeennnnnnnnn! Echt te whack voor woorden.
ofzo... |
Citaat:
mmmm.....maare supersonic cru, was geen nederhop als ik me niet vergis!!!! Enne wat de OP betreft, dat is en blijft de beste nederhop groep die er bestaat, def P is de enigste nederhop pionier!!!!!! Ventje concurentje BTW, gaat over respect!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zuigt zwaar. Ik vind die gast toch zoooo irritant...
|
Citaat:
|
tsja.. je hebt goede muzikanten en wat minder goede muzikanten
en DR behoort tot de tweede groep wat kan je er aan doen? |
doekoe vonnik wel komisch, daarna hadden ze zijn stembanden moeten verwijderen!
ZAK ZAK ZAK ZAK ZAK :s |
idd doekoe was wel lachuh, maar voor de rest, hij denkt dat ie alles is en dat ie het helemaal heeft gemaakt, hij is gewoon gek, geen rapper
|
weet ik niet?????!!!!!
|
Hij zuigt.
Meer woorden maak ik er niet aan vies. |
Citaat:
|
ik irriteer me mateloos aan die debiele gast.
ik vind de meeste hip-hop teksten al nergens op slaan, maar dit slaat echt alles. |
Citaat:
Zonde, ik zag wat oude optredens en dat zag er wel ok uit:) |
Citaat:
|
Nou dat vind Ik toch zo'n knappe man! Dat sexappeal, die ruige donkere stem, die ogen, die style!!!Oh en dan z'n diepgaande teksten, ik weet zeker dat hij binnenkort een groot platencontract krijgt in de US.Hij is gewoon de nieuwe P.Diddy!
:rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
dat mensen zich hier serieus druk over maken of de moeite nemen zich eraan te irriteren kan ik me niet eens voorstellen :|
|
Iedereen houd van doekoe iedereen houd van geld :rolleyes:
Vind het maar een irritante kerol |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:11. |