![]() |
crimineel zijn erfelijk???
ik moet voor school onderzoeken of je een grotere kans hebt om het criminele pad op te gaan als een van je ouders dat ook doet / deed. en hoe erg beinvloed je omgeving om crimineel te worden.
en is ADHD erfelijk? uit onderzoek blijkt dat mensen met ADHD sneller criminele activiteiten verrichten. |
|
Ja, is zo.
|
Ik denk niet dat het echt met erfelijkheid te maken heeft,maar meer dat ze het slechte voorbeeld dat hun ouders geven volgen
|
allebei, allebei schat
dat kun je zelf toch ook wel verzinnen?! |
Citaat:
Oja, dat sommige ADHD'ers crimineel worden is omdat ze gwoon amper tot geen begeleiding of hulp krijgen. Weet je hoe frusterend t is voor zow iemand?? (keb zelf ook ADHD maar kben ZEKER niet crimineel http://forum.scholieren.com/smile.gif) |
Kijk ook 's op Balans
|
Ik denk dat het wel erfelijk is, mijn vader deed vroeger aan illegale wapenhandel en zo (houd je reacties maar voor je), en ik houd zelf ook veel van wapens en begin zelf ook crimineel te worden. Mijn vader is allang weer van het slechte pad af en heeft mij en mijn broer en zus op het goede pad geleerd. Maar nu begin ik uit mijn eigen crimineel te worden. Dus ik denk dat het wel erfelijk is. Nogmaals ik houd je reacties maar voor je.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:07. |