![]() |
vriendin
ik heb een super gave vriendin
zij heeft heel veel lef en zegt precies wat ze denkt. maar nou is het probleem eigenlijk dat ik op school steeds brutaler word. en er is 1 lerares die weet dat ik een andere vriendin heb. dat kan zij zo op de rapportvergaderingen zeggen. als zij dat doet weet ik nu al dat ik niet meer met haar mag om gaan want mijn ouders mogen haar ook niet echt zo. en dat betekend dat ik van roeien af moet want zij zit daar ook op. en ik wil haar niet kwijt ik ben juist bilij dat ik brutaler wordt help!!!!! |
Nie meer zo brutaal zijn dan, he?
|
http://forum.scholieren.com/confused.gif
1. Ik volg het niet helemaal, mag het ook in het Nederlands? 2. Lijkt me niet iets voor Psychologie... misschien L&R? |
Citaat:
Hij vind dat cool, en begint door haar als voorbeeld te nemen, zelf ook een grote bek te krijgen. Nu is die bang dat de leraren erover gaan praten, en dat ze gaan zeggen dat hij dat gekregen heeft omdat die met dat meisje omgaat, en dat ze dus gaan proberen hem bij dat meisje weg te houden. |
ten eerste ben ik een meisje!!!!
ten tweede mijn vriendin heeft niet alleen een grootte bek tegen leraren maar tegen iedereen. dus ook tegen vreemde van en toe best irri maar goed en dat laatste wat jij zei marcade dat klopt wel |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:49. |