![]() |
sperma... en dan?
Als ik mijn vriend aftrek op pijp en hij komt klaar dan wil ik niet slikken maar komt het altijd ergens op zijn bed of op hem terecht... en dan, wat dan te doen? is het niet vreemd om dan met een handdoek af te gaan vegen....
|
Gewoon afvegen met wat wc papier of een handdoekje of je laat het opdrogen als het op het bed is gekomen, wat moet je er anders mee?
|
Wij laten t gewoon opdrogen... Natte plek wel vermijden :rolleyes:
|
Citaat:
|
ehhh wij hebben standaard zakdoekjes in de buurt liggen :D
|
dat is dan het ideale van meisjes die slikken ;)
heb je het al eens geprobeerd? misschien is het niet eens zo vies als je denkt.. :o |
niet echt geprobeerd maar van het voorvocht heb ik ook genoeg smaak om te bedenken dat het niet lekker is... of valt dit dan wel mee??
|
Citaat:
|
Douchen
|
Citaat:
|
ik heb altijd standaard m'n sexhanddoek naast me bed liggen.... :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wij graaien maar wat naast het bed, daar ligt meestal wel een geschikt kledingstuk. T-shirts doen het goed.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kleenex heeft van die dozen vol met allemaal dunne tissues... die zijn er erg geschikt voor:) daarna spoel je ze door de wc (dat mag, want het is net zoiets als wc-papier)
|
Doe een tissue in je mond :rolleyes:
En elk huishouden heeft wel een dweil...valt niet op als daar wat meuk op zit... |
Citaat:
Zo'n hele plas met sperma, je zou er 's avonds toch eens in gaan liggen als je het vergeet op te vegen...bah :o |
gewoon je moeder ff vragen of ze het morgen tijdens de poetsbeurt ff kan opruimen
|
Citaat:
of je likt het gewoon van hem of zijn bed af natuurlijk. |
Durex (y)
|
Citaat:
|
handdoek ja.
|
Toilet-papier, Keukenrol, whatever, als het maar netjes is erna.
Je kan moeilijk elke keer je sex hebt je lakens gaan verversen he ... |
Citaat:
Of is dat net zo verzonnen als dit opschep verhaal? |
Citaat:
|
niet zeiken maar slikken :D
|
Citaat:
|
SLIKKEN (y) dan moet je daarna die zooi ni opruimen :D :D :D bespaart je een hoop werk :) en hij heeft het veel liever...
|
Citaat:
|
Citaat:
Overigens maakt mijn vriend het bed ook wel behoorlijk nat, maar ach, als je er een maal op ligt voel je het eigenlijk niet meer, of we leggen er een zakdoekje op oid... |
Ik pak altijd een handdoek ja... mijn moeder moest eens weten wat ze allemaal wast
|
Niet slikken? Dan maar likken! LIKKEN TRUT LIKKEN!
Wel eens een ijsje gegeten? Nou zo dus! |
Citaat:
Of slik jij zo in 1 keer een liter sperma door? |
een liter?:)
gemiddeld is het zo dat als een jongen/man klaarkomt, er zo'n 4 theelepeltjes sperma uitkomen edit: hiermee bedoel ik niet dat er theelepeltjes uitkomen, maar dat het sperma genoeg is om 4 theelepeltjes te vullen, en dan is het op |
Citaat:
Mja, ik denk wel dat dat klopt, bij mijn vriend is het iig niet veel meer dan dat... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
4 theelepeltjes noem ik geen plas :) |
Citaat:
een liter kan hoe dan ook niet denk ik... moet er vreemd uit zien... want dat moet dan allemaal opgeslagen worden van te voren...:) |
meestal slikken, anders komt het op me borste ofzo of op zn buik en kan het wel blijven zitten, daarna douchen we toch meestal, maar als er doekjes in de buurt zijn worden die ook gebruikt of sokken ofzo :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en ik zei, hij moet zich vaker rukken, dan komt er niet zoveel meer uit... ;) |
Slikke slikke slikke en ze mag best stikke ! :D
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:19. |