![]() |
ik raak alles kwijt
Hey,
De laatste tijd raak ik vanalles kwijt... Eerst een pen (geleend aan iemand en niet teruggekregen??) Dan enkele balpennen (mijn broer heeft ze gepakt??) Dan een sjaal die ik op mijn boekentas had gelegd (gestolen??) Een doodgewone blauwe ringmap met blaadjes erin (gestolen?? Maar wie steelt er nu zoiets??) En gisteren ben ik ook een sleutel verloren van mijn kastje op school (uit mijn zak gevallen??) Wat ik ernaast bijschreef zijn maar veronderstellingen maar ik vind het echt wel raar want daarvoor verloor ik nooit iets en nu verdwijnt plots alles...misschien zijn mijn veronderstellingen juist en heb ik de laatste 2 weken gewoon pech :( Of misschien lijd ik aan geheugenverlies ofzo (de laatste tijd vergeet ik ook meer en meer dingen) |
Tsja... erg vervelend...
Maar wat is hier Mystiek aan :confused:? |
tja, dat alles ineens verdwijnt?? Het is toch wel veel in 2 weken tijd...
|
pen die je uitleent en niet terugkrijgt is niet vreemd.. heb ik ook zovaak,, moet je gewoon niet aan iedereen uitlenen
balpennen, misschien ook uitgeleent. ergens laten liggen. gebeurd wel vaker hoor sjaal vind je volgende week wel weer, en anders tja. iedereen verliest wel eens wat die blauwe rinmap ligt zeker nog ergens waar jeneit gezocht had sleutels verliest iedereen wel eens OFTEWEL: er is niks mystieks aan.. je hebt gewoon een beetje pechweek. misschien verloor je vroegr ookwel dingen maar lette je er niet zo op omdat het niet zo vaak gebeurde |
tja ik heb op zich wel een spreuk voor het vinden van verloren spullen... maar ik denk dat het hier gewoon gaat om bad luck... en balpennen zijn op zich niet van levensbelang..:)
|
Misschien heb je wel last van een Poltergeist.
|
Citaat:
|
Niet alles wat vreemd is hoef mystiek of met magie te maken te hebben hoor :)
|
ja daar heb ik dus ook last van je hebt bepaalde soorten types
1de ik raak alles kwijt en vind ut niet meer terug typ 2de ik raak alles kwijt en vind ut weer terug typ 3de ik raak alles kwijt en ik geef iedereen de schuld typ en vind ut daardoor ook weer terug 4de ik raak alles kwijt en ik geef iedereen de schuld typ en vind ut daardoor niet meer terug 5de ik raak alles kwijt omdat ut gestolen wordt typ en vind ut niet meer terug 6de ik raak alles kwijt omdat ut gestolen wordt typ en vind de dader en het kwijtgeraakte goed weer terug :D IK BEN NUMMERO 3 en jij? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik raak ook vanalles kwijt, maar dat komt gewoon omdat mijn cds overal rondsklingeren :P
|
Citaat:
|
Citaat:
hahaha... nee serieus, kut dat ze alles kwijt raakt... wedden dat je over een week ofzo alles weer terug gevonden hebt... heb ik ook altijd, komt vanzelf succes |
idd niet erg mystiek..
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:22. |