![]() |
Volle maan
Ja de nieuwe films zijn weer binnen, en de grootste is toch Volle maan, ik heb um dus gisteren gezien.
Wat een saaie film zeg. Er zit geen verhaal in, en er wordt weer bewezen dat Nederlanders niet kunnen acteren. |
cas jansen speelde wel aardig, maar verder is het gewoon een costa! film...
|
ik heb em niet gezien, Costa trouwens ook niet
|
bagger
|
Ik vond het juist wel leuk, en Cas Jansen is ook heel leuk en Daan Schuurmans ook alleen in deze film zit zijn haar niet zo leuk..... :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vond m alleen leuk omdat het begin bij ons op school was opgenomen :)
|
Citaat:
Daan is lelijk, Cas is gewoon, en die player valt ookw el mee. |
Mag ik ook nog even zeggen dat het het SLECHTSTE twentsche accent is wat ik ooit heb gehoord!?!? Na deze film is het logisch dat iedereen ons de grond in stapt (let op het wij-gevoel;)) Maar goed, dit is dus geen twents mensen, dat klinkt echt beter!!!
(ik heb me wel bescheurd van het lachen om het accent (net zoals de rest van de mensen in de bioscoopzaal)) |
puspuntjes
mhaha |
Citaat:
|
|
Ik heb hem niet gezien... Ik hou niet van discriminerende films vol niet-kloppende vooroordelen. (ik heb het dus over dat zogenaamde goth meisje)
|
Citaat:
Wie is er nou bezig met vooroordelen :rolleyes: |
Citaat:
Das dus echt bullshit, maar ja, logisch je hebt het niet gezien dus je weet waar je het over hebt :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Rutger Hauer, Huub Stapel, Monique van de Ven, Carice van Houten, Fedja Huet, Jan Decleir, Tamar van den Dop, Victor Low, Peer Mancini, Cas Jansen, Els Dottermans, Willeke van Ammelrooy, Theo Maassen, Sacha Bulthuis, Jeroen Krabbe, Famke Janssen, Derek de Lint, Hidde Maas , etcetra. Nederland zit boordevol sterke acteurs en actrices. |
Citaat:
Gothic is ook maar een trend. Die mag je van mij lekker overdreven laten overkomen. Dit is niet bepaald een film die zich extreem realistisch wil voordoen. |
derek de lint in dat ene.. hoe heet t ook alweer.. die poltergeist serie ofzo? ok.. dat ene dus.. hij suckt man!
(duidelijk zin) |
En dan noemt legatus nog maar het topje van de ijsberg wat betreft goede acteurs!
Maar goed, mensen die alleen maar Costa! en Volle Maan kijken, omdat ze er op willen schelden, en nooit Nederlandse films zien verder die zullen wel niet beter weten... Het gothic 'karakter' is wel een van de weinige 'intelligente' in de film. Maar dat zijn gothics natuurlijuk niet, dus is het inderdaad discriminerend. |
Opzich toch wel grappig... Zo'n film wordt hier ontzettend de grond in getrapt en toch worden er miljoenen mee verdiend... De bios zat echt helemaal vol hoor toen ik hem zag...
En wat betreft dat discrimeren, das echt onzin. Zijn geen vooroordelen, gewoon verschillende typtetjes... (die dan misschien slecht worden neergezet).... |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Gothic is trouwens een bijvoegelijk naamwoord. Zelfstandig naamwoord is goth. |
Ik heb nog nooit zo gelachen om een film. Toen Cas Jansen zelfmoord wilde plegen: geniaal :D
Het is volgens mij de slechtste film die ik ooit gezien heb. Echt een rede om te emigreren. Maar toch heb ik er wel heel veel lol aan om dat soort shit te kijken. Echt zwaar cool (y) :cool: :D |
ik erger me trouwens dood aan dat dialect, het lijkt voor geen meter op echt drents :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wil 'm zeker wel zien... maar dan vanwege Ellen ten Damme :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat heeft niets met hun verschijning in de samenleving te maken. |
Citaat:
Redeneren is ook een kunst :o |
Citaat:
Het ligt toch vooral aan het beeld dat de media ervan geeft, met niet kloppende documantaires, vooroordelen in het nieuws, films als Volle Maan, zogenaamde 'gothic' bands als Marilyn Manson en Cradle of Filth. |
Citaat:
Maar ik geloof dat we een beetje afdwalen van het topic ;) |
Citaat:
*gaat verder met afdwalen* |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:29. |