![]() |
Onbekend
Hier zit ik dan
in de leegte des tijds helemaal in de ban maar eeuwige angst voor spijt Waarom ben ik bang waarom heb ik pijn al die grote waaroms en zo'n klein antwoord Ik herriner mij niets voel niets meer de nood om het uit te schreeuwen verbannen door de angst voor herkenning Wat is tijd, wat zijn herrineringen beelden uit een lang vervlogen tijd zelfs maar seconden weg onbereikbaar voor de rest van ons bestaan ons bestaat niet ik ben ik en jij bent jij, iedereen aparte levens, aparte emoties aparte waarde, maar eenzelfde doel geluk een illusie, een marteling van het ongeluk gemaakt om naar te smachten gemaakt om te doen verlangen, verlangen naar een illusie, een droom dromen zijn bedrog.... |
Beetje moeilijke opmaak, nouja opmaak.; ook een moeilijke verwoording van het geheel. Een geheel weergegeven op een manier waarop ik persoonlijk snel de draad ik kwijt ben. Toch een goed beeld gegeven, als ik het met veel aandacht las :)
|
Dank je voor de opmerking :)
Ja, ik schrijf hoe ik me voel, en als ik wat verward ben, schrijf ik ook wat verward... :) Ik schrijf ook niet om mooi te schrijven, maar om als uitlaatklep te dienen :) |
het klinkt als een sonnet...dat het ritme niet klopt lijkt niet eens te storen...
alleen een klein dingetje...Waaroms? |
laten we dat dichterlijke vrijheid noemen :D Meerde waarom-'vragen' => Waaroms dus :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:35. |