![]() |
Vs.
Ik vraag me nou toch af, is de VS weleens getroffen door een serieuze nederlaag en wat vinden jullie daar nou van?
|
Citaat:
Maar ja de VS zint op wraak. Aan ene kant wel goed, andere kant niet. of begrijp ik je vraag verkeerd? |
maare wraak, daar krijg je oorlogen van en das nie lief
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is niezo dak het goed praat, maar moet het wel ff kwijt |
De V.S. is gewoon stom bezig..!! :mad: ze willen gewoon irak aanvallen zonder bewijzen.. Bush wil gewoon laten zien dat hij wat is...terwijl hij dat zeker niet is!! volgens mij hadden ze beter Al gore kunnen kiezen...
Bush is gewoon een lul!! |
Citaat:
|
Citaat:
Las vandaag ook dat de amerikanen al via schiphol naar Irak aan het reizen zijn met van allerlei materiaal. |
pearl harbor zou ik zeggen..... hoewel sommige mensen beweren dat dat ook een complot is geweest.....
|
Citaat:
in feite hebben ze dan hun eigen land verraden. Waar heb je die info vandaan?? |
bush moet wat compenseren;)
|
Citaat:
Is algemeen bekend dat de VS mensen inhuurde om voor hun te vechten, vooral moslims!! Usama Bin Laden is opgeleid door de CIA |
Citaat:
Ja dat ze sommige inhuren om voor hun te vechten ja. Maar dat het moslims, bin laden en die zijn vind ik bullshit. Hun eigen land verraden om terroristen op te leiden. Kom zeg. |
Citaat:
|
Citaat:
|
By the way ze wisten toen nog niet dat het terroristen zouden worden
|
Citaat:
Maar neit alle amerikanen zullen dat weten. Nu je het zegt kan kloppen anders wisten ze na de 11e sept 2001 ook niet meteen dan Osama erachter zat |
Citaat:
Wat denk je van de vietnam oorlog. Die hebben ze verloren (hebben ze zich moeten terug trekken) Groeten, The marshall |
Bush is gewoon een persoon die absoluut niet geschikt is voor het regeren van een land. Het gaat economisch momenteel slecht in de VS en om de aandacht van zijn volk van zijn disfunctioneren af te leiden jaagt hij hen op de kast met populistische onveiligheidspraat dat de halve wereld tegen Amerika is en hen willen vernietigen. Bush zou je kunnen vergelijken met Fortuyn die 1,6 miljoen Nederlanders op de kast kreeg met angst kweken voor de islam. Alleen was academicus Fortuyn een veel betere redenaar dan cowboy Bush.
Ik vind het zeer kenmerkend dat er tijdens Bush sr. (pappie van George) oorlog was in het Midden-Oosten en jr. dat nu weer wil. Tijdens de acht jaar van democraat Clinton ontketende de VS niet talloze oorlogen en beleefde de VS economisch een bloeiperiode. |
waar kun je eigenlijk autobommen kopen?
|
Citaat:
Maar volgens mij is gewoon een bom die je in de auto legt al een autobom. Bommen worden zelf gemaakt dacht ik |
Waar jullie het nu over hebben ben ik het mee eens, ik bedoelde echter een officiele oorlog maar dat werd al bevestigd door The Marshall.
Ik denk trouwens dat een oorlog met Irak weinig nut heeft, er komt toch weer een of ander gare leider aan de macht als het land corrupt blijft, je kan die vent afzetten maar toch..... Het gaat hun alleen om de olie, wat hebben ze Noord Korea beloofd ipv kerncentrales te bouwen? Goedzo! Olie!...en waar halen ze dat vandaan? niet vanuit hun reserves, die zijn behoorlijk laag......vandaag ook de hoge benzineprijzen:O, Goedzo! ze halen hun olie uit Irak... Verder zou de benzineprijs met ongeveer 0.30 cent dalen als de VS een overwinning op Irak behaalt....maar nu dwaal ik af... :D |
ik denk dat de vs een serieus nederlaag staat te wachten als ze NK aan gaan vallen
|
Citaat:
En wat dachten jullie van Somalie..? Black Hawk down iemand? :) |
Citaat:
www.carbombsforsale.com:d |
Somalie....jah niet aan gedacht:).....Maar waarom Noord Korea?....kzie wel wat punten zoals de kortere afstand maar dan nog....de VS heeft een overmacht op dat punt...
|
wat dacht je van vietnam??
|
Citaat:
Als ze olie zouden willen, kunnen ze beter het handelsverbod opheffen dat ze Irak zelf hebben opgelegd. Bovendien komt het grootste deel van de import van olie in de VS niet uit Irak, dacht ik. |
7 december 1941 Even voor 8.00 uur Hawaiitijd. Japanse vliegtuigen bombarderen de Amerikaanse vloot bij Pearl Harbor.
|
Citaat:
en waarom zou de VS daar een nederlaag te wachten staan?? het gaat gewoon weer zoals altyd, vliegtuigen vanaf 6 vliegdekschepen gooien eerst heel Noord korea plat, kustbombardementen van de halve vloot, daarna komen de tanks en andere grondtroepen vanuit het zuiden... lukt wel :) |
Noord Korea heeft echter wel bewezen goede antilucht raketten/lange afstandsraketten te hebben en zijn ook voldoende getest.
't kan wel waar zijn wat je zegt maar de oliereserves van de VS zijn laag, hoe wouden ze Noord Korea -de beloofde- olie verschaffen?.. En over die wapeninspecties...Bush zoekt gewoon een reden om Irak aan te vallen...... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:07. |