![]() |
Gothic
hey peepss ik moet bij TONEEL een gothic bitch gaan voorstellen maar ik heb dus echt geen idee hoe ik me daarbij moet gaan kleden???? ik heb echt normale kleding en veel felle kleurtjes enzo
weet iemand hoe ik iets leuks gotics in elkaar kan flansen??? |
veel zwart (donkere kleuren als donkerpaars en donkerblauw)
wat zwaardere make-up. en gothic jurken kan ook (mooooooooooooooooi :eek: ) |
ik ben best wel wit en heb donkerbruine krullen.. kunnen jullie daar iets mee bedenken? en ik gebruik haast nooit make up maar oogschaduw wil ik best wel op doen maar liever geen poeder ofzo kan dat ook?
|
Je lekker wit laten. Dus geen makeup op. Leg de nadruk op je ogen. Je haar lekker laten pluizen, evt beetje touperen *wel voorzichtig!*
Zwarte broek, of leen van iemand een zwarte rok/jurk, zwart shirjte oid er boven. Indien je geen extreme dingen hebt; Zwarte doek om slaan, rafels er aan hangen etc. Bloesje met puntmauwen etc. Wees creatief. *paars kan ook, maar ik walg van paars* Ik zou de nadruk op m'n hoofd leggen; zwarte ogen, wild haar. |
kbedoel met geen makeup; geen makeup op je gezicht in de zin van poeder etc.
|
gebruik je fantasie :rolleyes:
|
Je ogen helemaal zwart maken, dus heel je ooglid, en vette zwarte oogpotlood onder je oog.
En donkere lippenstift kan ook. Staat idioot, maar dan is het wel gelijk duidelijk ;) Duistere, aparte kleding. Misschien heb je een zwarte broek? Doe daar dan een zwart apart topje op, met heel veel lange kettingen ofzo met symbolen eraan. Hmm ja best lastig als je garderobe er heel anders uitziet :D Misschien kan je dingen lenen van klasgenoten. |
Zal ik hier gelijk even zeggen dat ik 15 maart naar de Baroeg ga, één of andere gothic tent (samen met Avelon).
En ja ik heb toegezegd om in stijl te gaan, dus ik ga helemaal gothic :D Suggesties? Lakrokje, streepjespanty, roept u maar, ik ben voor alles in :D |
Citaat:
d'r is een verschil tussen metal en gothic, en over het algemeen komt er meer metalvolk dat gothicmensen in de baroeg. maar goed, als je helemaal geen gtohstuff hebt, doe maar lekker zwart, en je haar los. straat/vlechten ofzo zijn gay, want daar kan je niet mee bangen. op toneel zou ik alles lekker overdreven doen, zwarte lippenstift, zwarte nagellak, en *idee* teken met een zwart iets een omgekeerd kruis op je wang ofzo, dat staat heel bruut (normaal niet, maar op toneel wel). dus. |
Citaat:
Zwart getailleerd bloesje. Hoge hakken. Bloesje tot aan je bh dicht knopen. Mooie zwarte bh er onder. Zwart kettinkje met kruisje. Haar een beetje touperen in zo'n gigakuif, ofzo. Zwart omlijnde ogen, beetje bruine oogschaduw. Beetje zoals de Gucci lijn van Tom Ford, van dit najaar/winter. Stijlvol, zwart maar wel sexy :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
..maarja ik denk dat het dan meer de alto kant op gaat.. nouja het is nog steeds een tof idee. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar Roos moet écht in stijl - goth stijl (of hoe moet ik het noemen) - en dan ga je haar toch geen .. Gucci aanraden :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee het thema is 80ies geloof ik :cool:
|
*hmzzz* denk idd ook niet dat je in merkkleding moet gaan lopen als je echt in stijl wilt...lange rok/jurk in zwart/donkerblauw/donkerpaars/donkerrood (in combi met zwart), en als je een rok aandoet zou ik daarboven idd wel iets stijlvols aandoen, zolang het maar wel een blote hals heeft (mijn favoriet is corsettop). als de rok alleen zwart is kan de top zwart eventueel in combi met een van de andere genoemde kleuren, als de rok een kleur is in combi met zwart zou ik de top alleen zwart doen.
verder kwa make-up zwart zwart zwart (kan nog steeds in combi met de andere kleuren (bijv. een vervaagd lijntje vlak boven het zwarte wat op de ogen zit) maar het zwart moet wel het meeste opvallen). lippen zwart/zwart in combi met rood/donkerpaars/gewoon blank laten. de ogen de meeste nadruk geven, dus maak het opvallend-> dat kan door zoveel mogelijk zwart op en rond de ogen te smeren, maar ook door het wat stijlvoller aan te pakken en gewoon een niet al te dik randje eyeliner om je ogen de schilderen met naast je ogen (lijntje wel door laten lopen!) hele kunstwerken te schilderen (wees creatief dus doe iets met druppels of vreemde vormen ofzow, wattenstaafjes zijn hierbij trouwens erg handig om de lijntjes een beetje recht te houden) euh verder kan je bij het lijntje om je ogen heen beter eerst met oogpotlood doen, en daaroverheen vloeibare eyeliner, dan blijft het langer zitten... hoop dat je hier genoeg aan hebt :) |
Hier hebben we een zoekmachine voor op scholieren.com :)
Mja, gewoon onder gothic zoeken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:29. |