Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Iemand hier die ervan houdt? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=382180)

Allegria 18-02-2003 19:17

Iemand hier die ervan houdt?

Vandaag gelezen in de 'Flair'.

"Mannen vinden het hoogste genot door een ijsblokje in hun aars te steken."
't zijn de woorden van een seksuologe.

Iemand ervaring mee? Ik vind het nogal massa's ranzig klinken, maja...

*blue angel* 18-02-2003 19:18

:eek:

* onthouden :D *

Stofzuigerslang 18-02-2003 19:21

Citaat:

Allegria schreef:
Vandaag gelezen in de 'Flair'.

"Mannen vinden het hoogste genot door een ijsblokje in hun aars te steken."
't zijn de woorden van een seksuologe.

Iemand ervaring mee? Ik vind het nogal massa's ranzig klinken, maja...

Hm, es ff uitproberen *rent naar beneden naar de keuken, doet vriezer open, pakt ijsblokje en stopt in zijn aars* *[hard pijnlijk geschreeuw]*
Lijkt me aan de ene kant misschien wel logish dat et fijn voelt, maar als je zo'n reet hebt van "DIT IS ALLEEN EEN UITGANG, GEEN INGANG", dan heb je een probleem. (dan kan er namelijk niks in, want het is dan veelste strak)

bitsj 18-02-2003 19:25

Aaah ik vind het ook maar raar klinken. Die dingen zijn trouwens nogal glibberig, wat nou als ie erin schiet en vast blijft zitten?! :eek: Ok dat zal niet gebeuren. Maar ik vind het nog steeds een raar idee. Je gaat toch geen ijsklont in je reet stoppen. Kom op, waar gaat het heen met de wereld!!! :rolleyes:

Allegria 18-02-2003 19:26

Citaat:

Cha schreef:
Hm, es ff uitproberen *rent naar beneden naar de keuken, doet vriezer open, pakt ijsblokje en stopt in zijn aars* *[hard pijnlijk geschreeuw]*
Lijkt me aan de ene kant misschien wel logish dat et fijn voelt, maar als je zo'n reet hebt van "DIT IS ALLEEN EEN UITGANG, GEEN INGANG", dan heb je een probleem. (dan kan er namelijk niks in, want het is dan veelste strak)

Die van mij is toch ontworpen als uitgang denk ik :D

Allegria 18-02-2003 19:27

Citaat:

bitsj schreef:
Aaah ik vind het ook maar raar klinken. Die dingen zijn trouwens nogal glibberig, wat nou als ie erin schiet en vast blijft zitten?!

Zoiets smelt toch nee? :p :rolleyes:

nare man 18-02-2003 19:56

IK geloof er geen reet van. Zeker weer zo'n domme uitspraak van Hilde van der Ploeg, die ze zelf nooit uitgeprobeerd heeft.

Als we het trouwens ook hebben over die echte ijsblokjes, die je maakt met zo'n mal die je in het vriesvak zet, dan mag je je aars ook wel behoorlijk stretchen. Net zoals Ryan Dunn in Jackass the Movie, met dat speelgoedautootje :D

gladde aal 18-02-2003 22:26

toen ik het probeerde :

*** ACCES DENIES ***

heelaas, mn bil is alleen een uitgang

strafcorner 18-02-2003 22:40

Citaat:

nare man schreef:
. Net zoals Ryan Dunn in Jackass the Movie, met dat speelgoedautootje :D
:cool: dat was echt geniaal :)

spacegirl 18-02-2003 22:52

Citaat:

dmtdmt schreef:
toen ik het probeerde :

*** ACCES DENIES ***

heelaas, mn bil is alleen een uitgang

je moet het ook niet in je bil stoppen :rolleyes:

Godhatesyou 18-02-2003 23:07

Hier wordt ik vast voor gebanned maar ja...
www.goatse.cx
Je anus is best rekbaar...
Daar past wel wat ijs in.
Voor degenen met een zwakke maag: NIET KLIKKEN!!!

LoneLover 19-02-2003 01:58

Ik kan me met de beste wil van de wereld niet voorstellen dat dat fijn aanvoelt. Ijsblokjes in m'n handen of mond vind ik al eg onaangenaam, laat staan daar ....

crazygirlsacha 24-02-2003 02:10

ik moet er niet aan denken.. das toch veels te koud.. das net als een frikadel in je doos (ander topic)...
lijkt me ook helemaal nix :D

McCaine 24-02-2003 02:13

Citaat:

Godhatesyou schreef:
Hier wordt ik vast voor gebanned maar ja...
www.goatse.cx
Je anus is best rekbaar...
Daar past wel wat ijs in.
Voor degenen met een zwakke maag: NIET KLIKKEN!!!

Ah, een Goatse. Altijd mooi om een banreden te krijgen voor mensen die je toch al gebanned wou hebben. Overigens heb ik goatse al zovaak gezien dat het niet zoveel meer doet, maar helaas mag het toch niet denk ik.

-Enid- 24-02-2003 17:02

Citaat:

*blue angel* schreef:

* onthouden :D *

DeltaOne 24-02-2003 17:15

misschien dat de redacteur van dat blad ervan houdt, maar ik niet :rolleyes: (nooit uitgeprobeerd, en ben het ook niet van plan, het idee al... :eek: )

charly not 24-02-2003 18:18

Diovai 24-02-2003 18:20

Ja! Echt wel. Ik heb die standaard in mijn broek zitten, in een soort vriesluier. Als het dan in de klas saai wordt, druk ik er gewoon eentje los en zo *ploep* erin!

Rabbi Daniel 25-02-2003 17:21

Citaat:

DeltaOne schreef:
misschien dat de redacteur van dat blad ervan houdt, maar ik niet :rolleyes: (nooit uitgeprobeerd, en ben het ook niet van plan, het idee al... :eek: )
...

M@@IKE 25-02-2003 17:57

Mmm...kan het wel begrijpen dat dit lekker is voor de man... Zo wordt namelijk de prostaat geprikkeld (heb er verder totaal geen ervaring mee hoor). Ik heb ook al eens gelezen dat je bij een vrouw voor de penetratie (mooi woord) een ijsklontje bij haar erin moet duwen en dan de man zelf... Iemand hier misschien ervaring mee??

Violence Fetishist 25-02-2003 18:40

Citaat:

McCaine schreef:
Ah, een Goatse. Altijd mooi om een banreden te krijgen voor mensen die je toch al gebanned wou hebben. Overigens heb ik goatse al zovaak gezien dat het niet zoveel meer doet, maar helaas mag het toch niet denk ik.
tis de bedoeling dat je het leest als goatsex obviously :\
offtopic, tja

*mystery* 25-02-2003 22:25

JA lekker!!! een bevroren prostaat!!! wat wil je nog meer??? :D

Bazz 25-02-2003 23:19

Dat lijkt me echt niks :eek:
WTF!!!

Alhoewel ik wel behoorlijk geil wordt van ijsblokjes op andere plaatsen (erogene zones dus)

Allegria 26-02-2003 00:20

hmmm... Iemand kandidaat proefpersoon voor het volgende onderzoek van deze 'seksuologe'?
Ik vraag me echt af hoe ze zoiets kunnen testen om der zo'n uitspraak over te kunnen doen...

En dan nog : Wie kwam in hemelsnaam op dat idee

bah,bah, bah

DeltaOne 26-02-2003 16:45

Citaat:

Fleet Admiral schreef:
...
jij houdt er dus wel van??
volgens mij vind jij alles lekker wat in je **** gestopt wordt :D , ben je wel het type voor ;)

McCaine 27-02-2003 23:30

Citaat:

rysdigital schreef:
tis de bedoeling dat je het leest als goatsex obviously :\
offtopic, tja

Duh, maar een lokpoging naar die site heet een 'goatse'.

zorro 28-02-2003 00:29

Citaat:

Diovai schreef:
Ja! Echt wel. Ik heb die standaard in mijn broek zitten, in een soort vriesluier. Als het dan in de klas saai wordt, druk ik er gewoon eentje los en zo *ploep* erin!

(y) (y) (y) echt fun

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:29.