![]() |
Depri
hey ik heb het probleem dat ik heeel erg verliefd ben op een meisje maar daar absolutt geen kans bij maak... tenminste dat denk ik.... maar nu iedere keer als ik aan dr denk wordt ik gewoon zo depri om de gedachte om nooit met haar te krijgen zeg maar...maar jah ben ik nu gewoon te negatief ofzo want dat zeggen best wel veel mensen tegen me....maar ja als ik nou eenmaal zo denk... wat kan ik daar aan doen dan?
hoe kan ik dingen positiever gaan bekijken...en hoe kan ik van dat kutgevoel af komen als ik aan dat meisje denk...? |
Is moeilijk vooral de eerste keer, het is zo dat als je eenmaal verkering hebt gehad, je in zo'n situatie toch zelfverzekerder bent.
Blijf iig gewoon jezelf... |
dat heb ik al wel is gehad maar nog noooit egt ZOW verliefd geweest dat is het nare en ik heb het idee (weet het niet zeker) dat ik gewoon egt geen kans mak en daar krijg ik gewoon egt een k*t gevoel van dat is ut
|
Citaat:
Je hebt dus de keuze om in deze situatie te blijven hangen (= niets doen) Of actie te onder nemen, met als gevolg dat een van beide gevoelens zal vervallen, of het fijne of het rotte...maar dat is aan jou... |
Citaat:
[Edit: Quote fix by Doc] [Dit bericht is aangepast door Doc (26-03-2002).] |
Citaat:
Nee heb je ja kun je krijgen... Baat het niet dan schaadt het niet... etc. wat kun je er nog meer over zeggen? |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:52. |