![]() |
Velletjes op eikel
Het begon een paar dagen geleden toen het me opviel dat ik een wat rodere plek op mijn eikel had, ik dacht er niet veel van en uiteindelijk ging het vanzelf weg. Maar nu zitten er op diezelfde plek kleine velletjes en voelt het droog aan.
Ik ben er niet echt paniekerig over dat ik SOA heb ofzow (ben overigens nog maagd) maar ik zit er wel mee. Heeft iemand dit misschien zelf gehad, of weet iemand wat ik moet doen? |
kan goed een schimmel infectie zijn is zo verholpen (als je naar de dokter gaat) is niet zo erg alleen erg vervelend en als je met een meisje naar bed zou gaan kan die het ook krijgen.
groetjes chretienne |
bedankt chretienne voor je reactie. Ik denk dat het idd wijs zou zijn als ik naar de dokter zou gaan. Hopen dat die er ook zo "licht" over denkt.
|
Als het witte velletjes zijn, kan het ook smegma zijn... gewoon wegwassen dan.
|
Misschien iets te intensief gebruikt. Of geirriteerd door verkeerde zeep ofzo. Een schimmelinfectie doet pijn en jeukt jeukt jeukt.
|
't kan ook zijn dat de huid droog is, dan kun je er iets op smeren dat vochtinbrengend is en bedoeld is om op je huid te smeren
massage-olie, vaseline, bodylotion mag allemaal, maar glijmiddel is het beste voor het milieu van de eikel en wat hierboven gezegd wordt kan ook allemaal:) voor de zekerheid misschien naar de dokter? |
Wat je ook doet smeer er geen cremes op die niet van de apotheek komen, dan wordt het alleen maar erger.
Je kunt als je niet naar de arts durft beter iets homeopatisch bij de drogist halen (of kijk op www.dokterdokter.nl) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:20. |