![]() |
Het grote steekwoorden topic #3
Aangezien het vorige topic over de 500 posts is wat tegenwoordig niet meer is toegestaan.. wederom een nieuwe
Hieronder zet ik even de reactie van Gwennygirl weer neer waarmee het vorige topic ook was begonnen ter illustratie en uitleg: Citaat:
|
-rustig
-toch wel zenuwachtig -zin in vandaag -wachten duurt te lang |
-lui -verkouden :( -missen -nergens zin in -jaloers -fliefd -moeilijk -klote (a girlthing if you know what I mean...:( ) -chocola en chipzz (kijk naar de vorige) :o |
-ziek
-boos -alleen -verveling -geen zin |
- buikpijn
- het was toch wel leuk - opgelucht - neej - tevreden - boos [school] - machteloos - slachtoffer |
moeig
vrolijk that's it eigelijk.. |
Zon
Bang Bijna.. Bang |
verkouden, moe, doorzetten, ja, doen.
Ja beetje vaag. :) |
Pff..
|
bang
hoofdpijn moe raar |
ogen zijn moe
beetje koppijn moet poepen Zo lang achter dit beeldscherm gezeten dat wereld om me heen verdwaast overkomt geruis van de computers hier zit hier al te lang bah, sleur zal ik vreten gaan halen? warme trui |
Moet nog nodiger poepen!!!
Oprispingen zo ik ga lekker poepen |
honger
tevreden koud leeg ongelukkig heel erg honger maar ga niet eten |
ik kan echt wel janken nu.
|
relaxt :)
nadenkend :confused: :( ongewoon :eek: :confused: beetje nerveus (waarom mag God weten) moe |
- vanavond feest (n)
- dom - waarom maak ik dat klote boekverslag nou nie af - nu in bed. zaterdag er weer uit komen :o |
- t was wel gaaf
- hij was goed - hey water in de keuken van me moeder - zou de overbuurman al thuis zijn? - gatver keb t niet af...maak t toch nie - stil is mam! - irritante pannengeluiden - fuck huiswerk - troep - veel dingen - toch nog afgekregen, tenminste iets - blijf morgen wel thuis - kadootjes? - stomme foto - oh ja vrijdag Riagg - wat nou riagg, het helpt geen fuck! |
ik vind dat ie weer terug online moet komen.
eigenlijk wil ik bellen. dit is geen verliefdheid, het is inmiddels zoveel meer. ik weet niet wat ik hiermee aanmoet. diepe zucht. |
zwaar klote..
|
-muziek
-geweld -vreemgaan :S -nergens zin in -vakantie -huiswerk -dolfijn -dat ding wat aantal toetsen bij houd. -Spanje -bus -forum *tijd is om* |
Citaat:
|
ik kan wel janken, verdrietig, kwaad, teleurgesteld, moe
|
teleurgesteld
waarom nou donker verward hoe? volle maan :) ik moet iets gaan doen, maar ik weet niet wat ga nou huiswerk maken doos! :o :mad: naja, vaag... |
koud
trillerig bla helder baalt *wil knuffel* :) |
ziek
vrolijk zin in uitgaan :( geil eten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
kut
gezellig in mn uppie:p hopend op een psych die morgen belt eindelijk vakantie gedachte bla *geeft syl knuffel* blaat keb dorst |
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH..!!
Maar dan heel zachtjes. |
Boos
Jaloers Verdrietig Toch ook blij Misselijk Moe |
Citaat:
Hoofdpijn Oorlog In m'n hoofd Hoofdpijn Zij Zegt Droomt Heeft lief Hoofdpijn Verlangen naar rust Is zo sterk Hoofdpijn Strijd tussen lichaam en geest De één gaat totaal de andere kant op dan de ander Hoofdpijn De één sterk, de ander zo zwak Hoofdpijn Zij Hoofdpijn Gaat ooit over |
- gevangen
- moe - honger - wachten :\ - donkerpaars help.. |
-zin in vakantie
-wel blij -tevreden -beschaamd omdat ik alweer nie naar school ben geweest -heel veel zin in vakantie -moe -hopeloos |
Citaat:
- moet zo eigenlijk weg, maar de bieb is warm.. Buiten is het koud. :\ - alleen |
Citaat:
|
Citaat:
Voetballen is ook een optie. ;) x Hoop Rust Binnen Warm Slaap Wankel Stap Scheppen |
Stilte
Haat :( Liefde |
- Raar
- Ik mis iemand :( - Warrig (ik wil van alles tegelijk doen) :/ Daarnaast algehele vaagheid en overdreven vrolijkheid omdat ik me niet kut wil voelen :o |
ziek
zieker ziekst vrolijk depri pijn moe :D geirriteerd |
vrolijk aan de andere kant ook weer verdrietig
moe geen zin in strax pijn.. |
Citaat:
|
no fear no pain
i just have to ignore the brain -ten foot pole |
Citaat:
|
*zucht*
- alleen, alleen, alleen.. - grijs - bang - wil weg |
rust
verliefd? wederzijds warm blij |
Citaat:
|
Citaat:
- afwezig - verrot - wil dansen - wil slaan - machteloos - dit keer mag ik het niet verpesten, want dat vergeef ik mezelf nooit. |
- gefrustreerd
- neutraal - bang - klein |
-veliefd
-ik kan der toch niet krijgen -waarom.. |
overctief
kut geil alles ziek |
-nix
|
zwaar klote
bang spijt pijn |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:22. |