![]() |
Probleem bij C&C Generals
Als ik direct-connect doe met iemand anders gaat dat prima. Zo gauw we gestart zijn, ontploft mijn basis zomaar en is het spel over.
Weet iemand hoe dit kan?? |
Misschien cheat van tegenstander ??
kzou het niet weten, maar connecten is wel ok ?? |
Ik denk dat je game dan out of sync. is
Iemand had hetzelfde probleem met RA2.. Misschien dat in dat topic al iets meer info staat. |
|
Citaat:
was gewoon beveiliging |
(y) [QUOTE]Berretje schreef op 19-02-2003 @ 00:54:
Als ik direct-connect doe met iemand anders gaat dat prima. Zo gauw we gestart zijn, ontploft mijn basis zomaar en is het spel over. Weet iemand hoe dit kan?? [/QUOTE :( ik heb hetzelfde probleem gehad maar dan met RA 2. I heb ook een kopietje maar heb voordien geen problemen gehad tot ik Windows XP op men pc gezet heb. Vanaf dan heb ik ook het probleem dat na een 8-tal seconden de basis en de rest ontploft. (n) Oplossing was bij mij alleszins, het spel gewoon opnieuw instaleren en de compatibiliteit terug verztten naar millenium. (y) (y) |
Citaat:
én kheb het spel wel legaal gekocht :(:) |
Ik heb t spel niet bepaald legaal, én WinXP.. dus daar zal t niet aan liggen lijkt me.
|
Je hebt dan waarshcijnlijk dezelfde serial als degene aan de andere kant.
verander je serial eens, is dit dan nog steeds zo moet je het spel opnieuw installleren met een andere serial :) |
uninstallen en opnieuw installeren, had hetzelfde met ra2 :o
|
Citaat:
Ik heb 'm gewoon van Usenet getrokken, crack en beide PCs hetzelfde serial, en dat gaat goed... |
Citaat:
|
Ja waarschijnlijk heb je de Illegale versie van C&C Generals
Ik had hetzelfde probleem met RA2 ik ergerde mezelf er kapot aan (ik was eraan verslaafd) en het lag dus aan me illegale versie....zoniet zou ik het ook niet weten |
verkoop dat kutspel gewoon :D
maar ff serieus, ik had het ook met de originele ra2........, het maakt niet uit of ie legaal is of niet.., ik zou het op wat meer fora vragen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:57. |