Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Psychologie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=51)
-   -   Aangerand.. eindelijk over gepraat.. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=38266)

star9 28-03-2002 18:54

Aangerand.. eindelijk over gepraat..

Als ie ergens anders had gemoeten, sorry,maar zou niet weten waar..

Tussen mijn 12e en 16e ben ik in totaal 4 keer aangerand..
De eerste 2 keren stelde het niet zo heel erg veel voor. Lastiggevallen in het zwembad. Velen van jullie komt dat misschien wel bekend voor. Ik was wel bang, maar ik denk niet dat dat zoveel schade heeft toegebracht..

Die andere 2 keren des te meer.
1 keer tijdens koopavond was ik met vriendinnen, maar ik wilde eventjes naar 1 winkel waar zij geen zin in hadden. Geen probleem, ik zou wel even alleen gaan en ze later weer inhalen.
Ik ging dus alleen naar die winkel toe, maar ik ben er nooit aangekomen.
Vlak voor die winkel ben ik een steeg ingetrokken, en werd ik ineens vastgehouden door 2 jongens terwijl 2 anderen voor me stonden.
Hoe ziek het ook is, 1 van die jongens werd er blijkbaar geil van om mij bang te zien, want zijn broek hing al snel zo ongeveer op zn knieen.
En het was overduidelijk dat ie opgewonden was.
Ondertussen raakte die ander me overal zo ongeveer aan.
Voordat ze verder iets konden doen, zijn ze
geschrokken van 1 of ander geluid ofzo.
Zelf weet ik niet waarvan omdat ik zo ongeveer verdoofd was. Ik voelde me zo goor, maar ben 'gewoon' teruggegaan naar die vriendinnen en heb niets laten merken. Voor zover dat ging dan.

De andere keer was ik alleen in de stad, totdat er 2 jongens voor me gingen lopen en 2 achter me.
Die voor me liepen met hun gezicht naar me toe (dus achteruit). Een van hen vertelde wat ie met me wilde doen (verkrachten dus), en dreigde daarna dat ie me dan overhoop zou steken en langzaam mn strot zou doorsnijden.
Vraag me niet meer hoe, maar ik ben aan ze ontsnapt.

Zaterdagnacht heb ik dit voor het eerst aan iemand verteld. Aan mn vriend. Hij is zich volgens mij rot geschrokken.
Huilend en stotterend heb ik hem alles verteld.
Hij heeft me perfect opgevangen. Echt, hij was zo ontzettend lief voor me.
Heeft me wel honderd keer verteld dat het mijn schuld niet is, dat ie bij me blijft en dat we hier samen doorheen komen..

Ik weet niet waarom ik het hier neerzet.. maar ik moet t ff kwijt.. Voel me gewoon zo ontzettend kl*te..

Lethalis 28-03-2002 19:03

Ja, de Nederlandse steden zijn echt veilig.

Topic kan hier prima trouwens .. hoewel je niet echt iets stelt, meer meedeelt .. maar ach, het is altijd goed erover te praten.

Juliah 28-03-2002 19:04

*knuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuf*
Tis verdomd rot, meissie, 'k weet er alles van. En als je het verteld komt het weer omhoog. Waarschijnlijk zal het nu weer gaan zakken, nu kun je het waarschijnlijk verwerken ipv het weg te stoppen, wat je hier voor waarschijnlijk gedaan hebt. Wees zuinig op je vriend, je zult hem nodig hebben. Heel veel sterkte en succes.

Als je wilt mailen of wat dan ook, mijn mailadres staat bij m'n info.

Skapie 28-03-2002 19:09

Wow, das heel wat wat je meegemaakt hebt, kan het me goed voorstellen als je je klote voelt.
Het is goed dat je er over gepraat hebt en blijf dat ook doen! Alles is beter dan het wegstoppen.

Heel erg veel sterkte!!!

Skapie

AtHell 28-03-2002 20:10

klinkt misgien heel dom maar koop nens een fijn mes (zakmes etc.) n als er ooit maar dan ook ooit iemand aan je durft te komen wat jij niet wilt er op los steken.

mmz misgien niet nen hele fijne reply maar k das wat ik ervan vind. tis goed dat je dr over praat dat lucht iig op (denk ik) n dat je t hier post is wel ok vind ik.

mathfreak 28-03-2002 20:33

Om te beginnen wil ik jou en je vriend veel sterkte toewensen met het verwerken van wat jou is overkomen. Je hebt wat dat betreft al een hele belangrijke stap gezet, en dat is dat je er met anderen over praat.
Mocht je daar behoefte aan hebben, huil dan maar eens lekker uit. Je hebt dan de mogelijkheid om jezelf emotioneel te kunnen ontladen, wat ook heel belangrijk is. Namens de andere forumbezoekers hier hoop ik dat je er mede dankzij de steun van je vriend in zult slagen om hier overheen te komen.

de abt van sion 28-03-2002 21:15

Iedereen kent de toestand waarin ons land verkeert. Iedereen kent de terreur van de angst.
Je kunt veel ellende voorkomen door 's avonds en 's nachts niet te gaan rondlopen. Blijf gewoon thuis, en je zult zien: het helpt. Wat zeg ik? Het doet wonderen.
Je krijgt dan bijvoorbeeld de kans om te lezen enz.
Succes!

Lethalis 28-03-2002 21:39

Citaat:

AtHell schreef:
klinkt misgien heel dom maar koop nens een fijn mes (zakmes etc.) n als er ooit maar dan ook ooit iemand aan je durft te komen wat jij niet wilt er op los steken.
Joh, leuk voor een meisje als er 4 gasten om haar heen staan en ze door 2 vastgehouden wordt .. en als ze van tevoren met een mesje om zich heen slaat, worden ze alleen maar pissed en dan trappen ze haar helemaal in elkaar .. goh, leve de vooruitgang ..

[Dit bericht is aangepast door ******** (28-03-2002).]

star9 29-03-2002 08:52

Citaat:

de abt van sion schreef:
Iedereen kent de toestand waarin ons land verkeert. Iedereen kent de terreur van de angst.
Je kunt veel ellende voorkomen door 's avonds en 's nachts niet te gaan rondlopen. Blijf gewoon thuis, en je zult zien: het helpt. Wat zeg ik? Het doet wonderen.
Succes!

No way dat ik omdat er een paar gekken rondlopen thuis blijf zitten als een klein angstig vogeltje..
ik laat me door niemand die vrijheid afnemen, zelfs niet nu er zulke dingen gebeurt zijn!!

de abt van sion 29-03-2002 11:46

Citaat:

star9 schreef:
No way dat ik omdat er een paar gekken rondlopen thuis blijf zitten als een klein angstig vogeltje..
ik laat me door niemand die vrijheid afnemen, zelfs niet nu er zulke dingen gebeurt zijn!![/QUOTE]

Als je in het vervolg in de stad dezelfde assertiviteit aan de dag legt, die je hier gebruikt, zul je waarschijnlijk heel wat minder risico lopen. Sterkte.

A loved one 29-03-2002 12:15

Citaat:

de abt van sion schreef:
Succes!

Ja, laten we onszelf gaan opsluiten. Daar word je pas gelukkig van!

Ik weet hoe het is, ik ben zelf ook meerdere keren aangerand (hoewel het lang duurde voordat ik dat echt kon zeggen). Dat was wel de hele tijd door dezelfde persoon, maar goed... Bij mij was er ook niet echt sprake van het aan iemand vertellen, dat was al niet meer nodig http://forum.scholieren.com/rolleyes.gif
Misschien wil je me een keertje mailen, als je wilt: a_loved_one@hotmail.com
Of als iemand anders mij wilt mailen met wijze raad... je bent welkom.

Love

Lethalis 29-03-2002 12:47

Citaat:

de abt van sion schreef:
Als je in het vervolg in de stad dezelfde assertiviteit aan de dag legt, die je hier gebruikt, zul je waarschijnlijk heel wat minder risico lopen. Sterkte.
Hmm, het risico daarbij wordt gevormd door:
-> hoe ziet ze uit (klein / groot .. weerloos / eng)?
-> is ze alleen of niet?
-> zijn er mensen in de buurt of niet?

star9 29-03-2002 17:03

Citaat:

******** schreef:
Hmm, het risico daarbij wordt gevormd door:
-> hoe ziet ze uit (klein / groot .. weerloos / eng)?
-> is ze alleen of niet?
-> zijn er mensen in de buurt of niet?

1.82m, en loop niet gebogen alsof ik me wil verstoppen..
dus hoe ik eruit zie telt niet blijkbaar..

wel die andere 2 dingen, maar ook zeker hoe hoog de hormonenspiegel van die sukkels is..

JJzD 29-03-2002 17:37

geen woorden voor

lijers

radiofreek 29-03-2002 19:17

WHAT THE F*CK IS WRONG WITH THIS WORLD?

die vraag stel ik me meerdere malen in de week en weet nog steeds geen antwoord

[Dit bericht is aangepast door radiofreek (29-03-2002).]

Lethalis 29-03-2002 19:25

Citaat:

radiofreek schreef:
WHAT THE F*CK IS WRONG WITH THIS WORLD?

die vraag stel ik me meerdere malen in de week en weet nog steeds geen antwoord

Je stelt de verkeerde vraag .. "this world" <-> "people" http://forum.scholieren.com/smile.gif

Freyja 29-03-2002 19:26

Citaat:

star9 schreef:
1.82m, en loop niet gebogen alsof ik me wil verstoppen..
dus hoe ik eruit zie telt niet blijkbaar..

wel die andere 2 dingen, maar ook zeker hoe hoog de hormonenspiegel van die sukkels is..

Niet om lullig te klinken, maar als je wat meer rechtop en zelfverzekerd zou lopen, dan denken ze wel twee keer na voor ze iets doen.

Tis alleen zo gemakkelijk gezegd http://forum.scholieren.com/frown.gif

Lethalis 29-03-2002 19:32

Citaat:

Morgan schreef:
Niet om lullig te klinken, maar als je wat meer rechtop en zelfverzekerd zou lopen, dan denken ze wel twee keer na voor ze iets doen.
Als een meisje rechtop loopt met opgeheven hoofd en borsten, is dat voor zulk soort primitievelingen eerder een uitdaging http://forum.scholieren.com/smile.gif "hmm, die wil ik pakken" ..

Het maakt eigenlijk geen fuck uit, als je niet superlelijk bent en je loopt als meisje zijnde ergens waar weinig mensen in de buurt zijn, helpt weinig meer..

*Wiccanrules* 29-03-2002 19:40

ik vinnet echt zwaar kut voor je! maar wel erug goed dat je erover hebt gepraat!
ik zeg nu hetzelfde als de meeste andere, maarja.. eigenlijk had je die klootzakken gewoon aan moeten geven! stelletje hitsige eikels... maar ja ik kan begrijpe dat je dat nie durfde...nou nog veel sterkte..xxx

BlackMystery 29-03-2002 20:34

voor een deel mag je blij zijn dat je elke keer bent ontsnapt
maar daar ben je natuurlijk niet veel mee
ik kan je wel zeggen dat ik versta wat je voelt en hoe moeilijk het is om er over te praten (ja ook sommige jongens, al zijn het er veel minder, kennen het)
als je er over wilt praten
je kan me op msn berijken op:
the_blackmystery@yahoo.com

star9 30-03-2002 10:11

Citaat:

Morgan schreef:

Tis alleen zo gemakkelijk gezegd http://forum.scholieren.com/frown.gif

ik loop juist NIET gebogen, dus WEL rechtop en ook zelfverzekerd.. maar t helpt alleen zo verdomd weinig..

star9 30-03-2002 10:13

Citaat:

*Wiccanrules* schreef:
ik vinnet echt zwaar kut voor je! maar wel erug goed dat je erover hebt gepraat!
ik zeg nu hetzelfde als de meeste andere, maarja.. eigenlijk had je die klootzakken gewoon aan moeten geven! stelletje hitsige eikels... maar ja ik kan begrijpe dat je dat nie durfde...nou nog veel sterkte..xxx

de eerste 2 keren was ik 12 en 14..
je denkt toch niet dat ik dan t lef heb om ook maar aan aangifte doen te denken??
bovendien weten mn ouders er ook niet vanaf, en aangifte doen is zo zwaar dat ze onherroepelijk iets hadden gemerkt.. Wat ik niet wil..

mathfreak 30-03-2002 10:47

Citaat:

star9 schreef:
de eerste 2 keren was ik 12 en 14..
je denkt toch niet dat ik dan t lef heb om ook maar aan aangifte doen te denken??
bovendien weten mn ouders er ook niet vanaf, en aangifte doen is zo zwaar dat ze onherroepelijk iets hadden gemerkt.. Wat ik niet wil..

Dat betekent wel dat ze, als er geen aangifte tegen hen gedaan wordt, nog andere vrouwen en meisjes als slachtoffer kunnen gaan zoeken.
Waarom wil je niet dat je ouders het weten? Is dat omdat je je schaamt voor wat er is gebeurd? Laat ik je in ieder geval verzekeren dat de schuld bij diegenen ligt die misbruik van jou hebben gemaakt (want dat deden ze in feite) en niet bij jou. Mocht je er behoefte aan hebben om er met mij over te praten, dan kun je me bereiken op mijn e-mailadres arno.van.asseldonk@hetnet.nl.

star9 30-03-2002 11:53

Citaat:

mathfreak schreef:
Dat betekent wel dat ze, als er geen aangifte tegen hen gedaan wordt, nog andere vrouwen en meisjes als slachtoffer kunnen gaan zoeken.
Waarom wil je niet dat je ouders het weten? Is dat omdat je je schaamt voor wat er is gebeurd? Laat ik je in ieder geval verzekeren dat de schuld bij diegenen ligt die misbruik van jou hebben gemaakt (want dat deden ze in feite) en niet bij jou. Mocht je er behoefte aan hebben om er met mij over te praten, dan kun je me bereiken op mijn e-mailadres arno.van.asseldonk@hetnet.nl.

t waren geen bekenden van me, kon geen goed signalement geven, en steeds grote groepen (die eerste 2 keer) met een heeeleboel gevaarlijke vriendjes..

En ik wil niet dat mn ouders t weten omdat ik dan helemaal niet de straat meer op mag s avonds, en omdat ik er zowiezo niet met ze over kan praten..

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:36.