![]() |
Ozzfest
Komt ozzfest dit jaar naar nederland ? geen afzeikberichtjes van 'weetje dat dan niet?!'. nee. sorry.
|
shit he, weet je dat niet eens?
|
Ozzfest is vorig jaar al in NL geweest
|
Nee ik had gelezen van niet.. maar ik weet effe niet meer waar..
|
Weet het niet echt, maar ozzy zei vorig jaar op het einde van Ozzfest hier in België dat ze terugkwamen... (ale, Ozzfest toch :) )
Ik hoop van wel ! |
dat zegt ozzy altijd :)
'you were a fucking amazing audience tonight!' :D ik hoop van wel, ozzy = god |
Ozzy is oud...
|
Ozzy is een levend lijk op het podium
|
Citaat:
|
Junk
|
Ozzy est mort
Vive Ozzy! |
Ze komen volgens mij wel, en heb op tmf of mtv (volgens mij) gehoord, dat korn en marilyn manson dit jaar meedoen.
|
vraag me af hoeveel daarvan waar is.... in Amerika misschien, maar KoRn en Marilyn Manson hier in Nederland? Onwaarschijnlijk. That being said; het zou wel geweldig zijn!
|
wij krijgen dat fields of rock..dat is mojo's poging voor een dynamo dit jaar.
|
ok mooi.
|
Komt Tool dan ook? :confused:
|
Ozzfest ruulde zwaar!
*hoopt op herhaling* |
Citaat:
|
Nee. *snik* Ik wilde wel gaan. geen geld gehad. maar ach... al die leuke verhalen van hoe het was en hoe geweldig alles wel nie was, maakt me alleen maar geobsedeerder door het feit of ze nou wl of niet komen. het moet. van mij. ik besterf het echt als ze niet komen. :(
|
Sharon heeft bevestigd dat Ozzfest dit jaar ook in Nederland komt. Rond September.
|
Vorig jaar suigde vet ... ik hou niet echt van die soort muziek maar goed ..
IK vond het erg slechte omdat het gewoon te druk was ... Dat was het grootste nadeel ..jammer |
Ik zou et ook niet weten, maareh ik gok van niet. Ozzy kan dat allemaal nie meer aan joh!
|
vorig jaar met ozzfest werd ik ineens opgebeld door een vriendje en was ik ineens 's avonds met slayer uit eten... zooo vaag
hoop dat ozzfest weer komt, heb wel leuke contacten aan vorig jaar overgehouden :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:23. |