![]() |
dom,dom....
ongeflilterd
na eindeloos (zoniet genadeloos) strijden zie ik haar nu pas voor wat ze werkelijk is dit doet mij sterk twijfelen aan mijn perceptievermogen hoe heb ik zo'n onwetend 'dom' jong ding mijn hart en hoofd overhoop kunnen laten halen en tijdens dat proces de echte liefde van HET leven kunnen verwaarlozen ik ben dom in elke zin van het woord |
waarvandaan opeens zo'n inzicht? gekrenkt en verbeten schreef hij hatelijke gedichtjes, in zijn achterhoofd de angst te worden vergeten..
of ben ik nu gemeen :P en jij lullo? is het nog interessant? of wordt het elke keer saaier? mzzl, edgrah |
jij vuile pretentieuze raaskallende vaagkeeszzzzz.....
je snapt het niet he? |
ik snap het heus wel, ik zit je alleen te kutten net zoals jij doet. (maar je moet je niet zo snel op je pikkie getrapt voelen) sorry..
hehe. van het weekend uitgaan misschien?? latre. @GAAR |
Euhm.. Van het ritme klopt echt helemaal niets volgens mij. Maar opzich wel een leuk dichtsel.
|
Geen dingen echt om op te merken, :) Ik vind het leuk wat je schrijft, in de vrom die je het geeft, en het onderwerp is niet iets vreemds doch niet alledaags... Goed gedaan vind ik
Soms vind ik, trouwens bij meerdere gedichten, dat je vorm toch een beetje raar leest, omdat je korte regels combineert met lange regels. Hier vind ik het passend bij het lezen, wat dat dan ook jou bedoeling? |
Citaat:
Maar hij's wel goed. Tja been there done that man ;) |
intressant :)
Ik vind hem zelf aardig goed.... |
Soms vind ik, trouwens bij meerdere gedichten, dat je vorm toch een beetje raar leest, omdat je korte regels combineert met lange regels. Hier vind ik het passend bij het lezen, wat dat dan ook jou bedoeling? [/B][/QUOTE]
het is inderdaad mijn bedoeling geweest om het in deze (onconventionele) vorm te 'beschrijven'..... dit doe ik wel vaker, maar bij een onderwerp als dit komt het misschien beter uit de verf... thanx for responding... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:07. |