![]() |
Chicago
Wie heeft de film Chicago al gezien? En wat vonden jullie ervan?
|
Misschien, maar kben ff vergeten hoe die ook al weer ging.
|
Hij draait pas net...dus dan zou je wel erge last hebben van je geheugen :o
|
Pop... Six... Squish... Ah-Ah... Cicero... Lipschitz!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is moeilijk om een film te maken van een musical. Of eigenlijk is dat nog niet zo moeilijk; het moeilijke is om te zorgen dat ook de musicalliefhebbers er blij mee zijn ;) Degenen die niets met musical hebben zullen deze film vast leuk vinden, maar als musicalliefhebber kan ik alleen maar zeggen dat ik het absoluut niks vind.
|
ik ben een musicalliefhebber en ben juist erg benieuwd:) alleen al hoe die acteurs het doen, omdat je niet van ze gewend bent op die manier, hoewel zeta jones wel op broadway heeft gestaan en richard gere een toneelachtergrond heeft en dans geloof ik. Verder vind ik de muziek(jazz) erg koel en die sfeer in de tijd ook:) dus ik ga d'r zeker heen
|
ik wil em zeker zien! ik heb voorstukjes ed gezien en hij lijkt me geweldig :)
|
Citaat:
Het gaat hier ook wel om musicalliefhebbers die de musical gezien hebben he ;) |
ik ga morgen! :) nog steeds zin in hoor..smaken verschillen gelukkig
|
Citaat:
|
hijs cool! :cool: :D
maar 13 oscars...een tikkie te veel van het slechte. :confused: |
Moulin rouge had me aangenaam verrast, ik dacht eigenlijk dat ik het 3x niets zou gaan vinden. Maar vond het toch mooi. Ben benieuwd naar deze...
|
ik ga maandag, en ik ben wel benieuwd. Heb de musical Chigago niet gezien, eigenlijk heb ik helemaal niet veel musicals gezien, maar bv de film Moulin Rouge vond ik wel helemaal geweldig.
|
net gezien! leuk man..al vond ik misschien Moulin Rouge! iets leuker..maar het valt bijna niet te vergelijken. Chicago was wat grootser
|
*Chicago lijkt me echt leuk, ik wilde zo graag die musical zien... ik ben wel erg benieud, ik vind de stijl van chigaco zo leuk en als die lekker jazzy liedjes... heerlijk*
|
Ik heb hem vanmiddag gezien en ik vond hem erg leuk. Maar ik heb de musical niet gezien, dus ik weet niet of hij beter/leuker/slechter is. Ik vond hem iets minder leuk dan Moulin Rouge, maar de liedjes vond ik weer helemaal geweldig.
|
Het is natuurlijk wel Bob Fosse, dus ik vraag me heel erg af wat ze met de danspassen die zo kenmerkend voor hem zijn gedaan hebben...
[Uhh.. Lucky Duck, te lui om uit te loggen :o] |
Ik ga 'm deze week zien. Ik ben sowieso helemaal gek op die muziek, dus volgens mij ga ik het wel leuk vinden. :)
|
helemaal nie mijn soort film
|
Ik heb de muziek al wel gehoord en ik had meteen zoiets van (n)(n)(n).
Anders dan de musical (waar ik naar toe ben geweest en die ik dus gewend ben) en niet in positieve zin. Ik weet dus ook niet of ik er wel naar toe ga, want ik ben bang dat ie tegenvalt i.v.m. de musical. |
die heb ik al 3 maanden geleden gezien ofzo, weet niet meer precies waar die over ging.
|
Ik ben er gister heengeweest en vond m best wel geweldig. Alleen vond ik Moulin Rouge wel beter. Maar eigenlijk kan je die 2 helemaal niet vergelijken :D. Ik vond die jaren 30 (???) stijl al leuk, dus daarom sprak de film me ook al aan
|
Was zeker wel een goede film, maarja meer een 'chickmovie'..
Maargoed zij vond hem dus helemaal geweldig. Ik vond hem ook wel ok. |
Me verwachtingen waren eigenlijk nul komma nul...
Maar ik heb echt super genoten vanavond, hij was lekker swingend (y) "When you're good to mama, mama's good to you" :cool: |
(8) All that jazz (8)
jaaa echt een leuke film (y) |
lijkt me een coole film, ik ga hem normaal gezien te maandag kijken
|
ze zeggen dat als je de film 'Moulin Rouge' goed vond, je deze vast en zeker ook geweldig zal vinden.
en aangezien ik 'Moulin Rouge' goed vond, ben ik benieuwd! ik ga er zeker een keer heen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:56. |