Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Mystiek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=12)
-   -   Snap je iets van horoscopen? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=3829)

Wijze vrouw 16-12-2001 17:34

Snap je iets van horoscopen?

Snappen jullie iets van horoscopen? Bij mij komen die dingen nooit uit, maar ja ...

Ik was wel ff mijn horoscoop aant checken en toen stond er dit:

Een goed geaspecteerde Venus in je 5de huis zorgt voor een ontspannen dag temidden van vrienden.

Ik heb geen idee wat ze hier nu weer mee bedoelen. Vooral met dat 5e huis ......

Ik ben gek ik weet het, maar kan iemand mijn helpen?

Geloven jullie trouwens in horoscopen?

Mugshot 16-12-2001 17:35

--> mystiek?

Wijze vrouw 16-12-2001 17:40

Tja het is heel vaag he

martijn1985 16-12-2001 17:49

Die "huizen" zeggen allemaal iets over een bepaalde karakter eigenschap. Het eerste huis bijvoorbeeld over hoe je met geld omgaat. Waar het vijfde over "heerst" weet ik niet.

Venus in het vijfde huis betekent dat jij op een venus-manier op de eigenschap van het vijfde huis omgaat.

Ik ken die eigenschappen niet uit mijn hoofd, maar dit is zo ongeveer wat het betekent.

Maar: dit hoor m.i op Mystiek

F&L ==>> Mystiek

waaromniet? 17-12-2001 23:06

Citaat:

Mugshot schreef:
--> mystiek?

sterk plan http://forum.scholieren.com/smile.gif

watermannetje 21-12-2001 13:41

ja, ik geloof er wel in ja.
die horoscopen in bladen komen ook meestal niet uit, dat is zo opppervlakkig, het gaat meer om je persoonlijke horoscoop, die klopt wel altijd!
xxxxxxxxxxxxxxxx

heidimeisje 22-12-2001 14:28

het 5de huis heeft idd met geboorteneigenschappen en vooral je karaktereigenschappen te maken... om je dat allemaal uit te leggen heb ik denk ik heel wat dagen nodig omdat er meer bij komt kijken dan alleen je geboortedag. Daarom zijn horoscopen in bladen bijna nooit klopend. Ze gebruiken een willekeurige accendant en dus is de kans maar klein dat hij voor jou zal gelden.... accendant is moeilijk uit te leggen wat dat is vind ik maar er zijn mensen die dat zo kunnen.
Ik geloof heilig in horoscopen maar dan wel in horoscopen die ik laat maken en dus niet die van de tijdschriften (ook al lees ik hem wel iedere dag in de spits ochtendkrant).
Misschien is het leuk voor je om een geboortehoroscoop te maken want daar heb je meer aan. Toen lycos net begon kon die dat doen dus ik weet niet of dat nog kan maar anders moet je naar lycos horoscopen gaan. Niet dat deze waterdicht zijn maar iig kostenloos.
Een horoscoop maken voor jou zelf individueel kost erg veel tijd en daarom ook erg veel geld, ik begin er niet meer aan ik maak ze enkel voor mij zelf en laat de stand van de manen en sterren over aan een meneer die ik ken.
Sterkte als je dat nodig denkt te hebben maar geloof niet in de horoscopen van tijdschriften, ze zijn leuk en verzonnen! Nou ja in zoverrre verzonnen dat ze niet voor iedere tweeling of ram of wat dan ook gelden slechts voor een kleine selectie.

Kuzzies heidimeisje

linkin park roeleert 22-12-2001 14:30

naaaaaaaah ik geloof geen reet van horoscopen..ik bedoel,wat als je nou te vroeg ben geboren??of te laat??dan zou je horoscoop dus eigenlijk niet bij je passen!en wat bij tweelingen???2 totaal verschillende karakters (soms) met toch dezelfde horoscoop??oprotte, dr klopt geen ruk van, dr is er bij mij nog nooit 1 uitgekomen, dus ik léés ze al niet eens meer..prutzooi..

95827 24-12-2001 17:05

hm..me moeder is astrologe..noujah niet fulltime..maar iig maakt ze wel horoscopen...zoveel tijd kost het niet..zoveel geld ook niet..voor 25 gulden heb je al een complete computeruitdraai..je moet er een beejte verstand van hebben wil je dat snappen maar zelfs iemand die het maar weinig zegt zal er nog heel erg veel in herkennen...

watermannetje 25-12-2001 13:00

Citaat:

linkin park roeleert schreef:
naaaaaaaah ik geloof geen reet van horoscopen..ik bedoel,wat als je nou te vroeg ben geboren??of te laat??dan zou je horoscoop dus eigenlijk niet bij je passen!en wat bij tweelingen???2 totaal verschillende karakters (soms) met toch dezelfde horoscoop??oprotte, dr klopt geen ruk van, dr is er bij mij nog nooit 1 uitgekomen, dus ik léés ze al niet eens meer..prutzooi..

als je te vroeg of te laat bent geboren dan moet dat zo wezen, dan heb je inderdaad een andere horoscoop dan dat je op de geplande tijd bent geboren maar je hebt dan ook een ander karakter.
en tweelingen... daar zitten altijd een paar minuten verschil in en die minuten kunnen heel veel uit maken, bv je ascedant(hoe je over komt op andere mensen) kan anders zijn, dus heb je een heel ander karakter ja.
en zoals ik al eerder zei, je moet naar je persoonlijke horoscoop kijken en niet naar die dingen in bladen. wat daar staat geld voor een van de 12 mensen, dus is het heeeeeeel oppervlakkig
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

linkin park roeleert 25-12-2001 14:30

Citaat:

watermannetje schreef:

als je te vroeg of te laat bent geboren dan moet dat zo wezen, dan heb je inderdaad een andere horoscoop dan dat je op de geplande tijd bent geboren maar je hebt dan ook een ander karakter.
en tweelingen... daar zitten altijd een paar minuten verschil in en die minuten kunnen heel veel uit maken, bv je ascedant(hoe je over komt op andere mensen) kan anders zijn, dus heb je een heel ander karakter ja.
en zoals ik al eerder zei, je moet naar je persoonlijke horoscoop kijken en niet naar die dingen in bladen. wat daar staat geld voor een van de 12 mensen, dus is het heeeeeeel oppervlakkig
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

hehe juahjuah allemaal heel errug leuwk enzow, maar tog geloof ik er geen ruk van.ik heb een keer een persoonlijke horoscoop laten maken, gewoon voor de gein, want ik bedoel, ik kan wel zeggen dat ik er niet in geloof enzo, maar ik wou het gewoon ook ff zeker weten, of het echt niet klopte allemaal..maar goed, heb dus persoonlijke horoscoop laten maken, blijkt er toch geen ene ruk van te kloppen joh..echt waar, ik heb nog nooit zóveel onzin in een paar zinnen zien staan..nie normaal meer..

watermannetje 25-12-2001 20:42

tja, als jij er naar gaat kijken van het zal toch wel niet kloppen, dan zal jij dat dan wel zo zien, maar ik denk dat wat er in jou horoscoop staat over je karakter wel aardig klopt, je moet niet bij alles wat er staat meteen denken, van het klopt niet, maar er eerst ,misschien wat beter over nadenken
maar ik snap niet zo goed wat je hier doet als je het zo'n onzind vind

linkin park roeleert 27-12-2001 18:28

Citaat:

watermannetje schreef:
tja, als jij er naar gaat kijken van het zal toch wel niet kloppen, dan zal jij dat dan wel zo zien, maar ik denk dat wat er in jou horoscoop staat over je karakter wel aardig klopt, je moet niet bij alles wat er staat meteen denken, van het klopt niet, maar er eerst ,misschien wat beter over nadenken
maar ik snap niet zo goed wat je hier doet als je het zo'n onzind vind

wat ik hier doe als ik het onzin vind?nou, een hele hoop dingen vind ik hier overdreven en onzin, veel meeloperij (jah nu zal iedereen wel weer boos worden, maar ik zeg niet dat iedereen hier een wannabe is, maar wel veel) en veel aand8trekkerij.maar ik vind het ook interessant om te zien hoe andere mensen nou over dit soort onderwerpen denken. en als iedereen het hier met elkaar eens is wat heb je dan aan een forum? een forum is er toch vooral om je mening te geven, nou en dit is mening.en als je daar nie tegen kan, vraag ik me af, wat jíj op een forum doet.
en jah die horoscoop was totale onzin, al stónd ik er wel voor open

watermannetje 28-12-2001 18:24

nou, tuurlijk kan ik daar tegen, dat je een andere mening heb en je hebt ook gelijk dat het saai word hier als iedereen een andere mening heeft, ik vroeg het me gewoon af... kan toch? en jammer dat je horoscoop niet klopte
xxxxxxxxxxxxxxxx

~Miracle~ 31-12-2001 13:45

Bij mij komen ze nooit uit, voor zover ik weet. Er staat altijd wel iets vaags in.

Adrenaline 03-01-2002 20:23

Ja ik snap het maar het klopt nooit..

Vi$TiKjûHtjûH 06-01-2002 20:29

mijne klopt altijd.. :S

legatus 06-01-2002 20:33

Ik denk dat het selectieve waarheid is, waar je wilt geloven dat het waar is OF dat je alleen de dingen onthoud die waar zijn en niet diegenen die fout waren.

maf fluitketeltje 07-01-2002 11:35

euhm 25 piek voor iets war je vanzelf wel achterkomt als het gebeurt vind ik wel veel geld eerlijk gezegd...

legatus 07-01-2002 13:10

waarschijnlijk nu 12 euro http://forum.scholieren.com/smile.gif

watermannetje 08-01-2002 17:41

Citaat:

legatus schreef:
waarschijnlijk nu 12 euro http://forum.scholieren.com/smile.gif

haha, ja...

^_^ 10-01-2002 21:14

Citaat:

watermannetje schreef:
die klopt wel altijd!

jullie zijn zó zielig http://forum.scholieren.com/rolleyes.gif

ludootje

watermannetje 11-01-2002 15:23

Citaat:

^_^ schreef:
Citaat:

watermannetje schreef:
die klopt wel altijd!

jullie zijn zó zielig http://forum.scholieren.com/rolleyes.gif

ludootje

en dank je wel, ik hou ook van jou...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:50.