![]() |
(koop)verslaving
Eerst las ik een artikel in de krant toen kwam ik op een site terecht... over koopverslaving. Na een onderzoekje en na lang gemail kwam ik er achter dat ik dus ook een koopverslaving heb.. met name kleding.
Ik werd uitgenodigd voor'n uitzending bij BNN maar ik heb ut aanbod afgewezen. Ik ben natuurlijk niet de enige 1 op de 5 mensen heeft 1 of ander verslaving. Mijn vraag luid dan ook: Ben jij ergens aan verslaafd en hoe ga je daar mee om? |
Aan sigaretten en Neurofen! ;)
|
Tja verslaafd.. wanneer ben je verslaafd..
Als veel kleding kopen je een koopverslaafde maakt ben ik dat ook. En verder.. tja ik rook.. hoe ik daarmee omga? Niet... soms heb ik wel even een opwelling dat ik denk hey ik ga stoppen, maar das dan een week en dan denk ik ja Esmee pleur op met je goede ideeen en dan begin ik toch weer. Vind verslaving maar een vaag begrip eigenlijk. |
verslaafd aan internet, hoef ik niets aan te doen
kauwgum: gewoon, kauwen. En voor de rest heb ik ze niet geloof ik. trouwens, wat was dat dan voor site :) |
Citaat:
er was ook zo'n test over zal ff opzoeken... Ik ben zelf verslaafd aan chocola niet zo ernstig dus... heb geen aanleg om dik te worden. OP ut moment tenminste :p |
het enige waar ik regelmatig geld aan uitgeef is wiet, aangezien ik niet het hele jaar door kan kweken..
|
néé, zegt nu maar gerust slaaf van de commercie.
wat je er aan kan doen? Aandacht van het kopen africhten, op alle mogelijke manieren denk ik |
Citaat:
en op welke manieren wou je dat dan wel niet gaan africhten? Een verslaving = een verslaving en niet 1-2-3 op te lossen lijkt me.... |
Citaat:
aandacht africhten? Ga muziek maken of een tekening ofzo. |
Ik ben alcoholist.
|
StrawberrySwirl en ik zijn nymfomanisch. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
doe je er wat aan dan? ik had 1 keer zo'n reportage over alceholverslaving gezien bij jambers :o Al ut geld ging op aan drank en als ontbijt was drank ook een must .... |
NEUSDRUPPELS
Vreselijk, we kunnen niet slapen door de verstopte neus, en die druppels veroorzaken het op de langere termijn juist weer. Het middel is de kwaal! Iemand nog afkicktips? |
Citaat:
1 ziekelijke verhoogde, permanente geslachtsdrift bij vrouwen of vrouwelijke dieren => andromanie Bron: www.vandale.nl |
Citaat:
|
Ik ben verslaafd aan geluk van mijn ziel. Ik ga daar heel prettig mee om. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
-wel meteen ook de stomste verslaving |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Klinkt raar, maar ik heb erg grote aanleg voor verslavingen. En dat kan dan vanalles zijn, van broodjes chocolade muisjes, appelsap, paprika's tot zwemmen, geld uit geven, of euh, ja vanalles. Dit verandert ook constant. ik heb over het algemeen moeite met het "met mate doen, of nemen/eten", moeilijk om er zeg maar en balans in te vinden. Nou heb ik geen aanleg om dik te worden, maar ben ik er wel voor gestraft met een voedselallergie en intollerantie. En naja, de verslavingen zijn niet altijd per definitie negatief.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De geest is gewillig maar het vlees is zwak.
|
IK was verslaafd aan coca cola light :D
Nu aan chocola, suiker(in eten dan, niet los), muziek en concerten eig ook wel :o Oh en internet natuurlijk. :o :( |
sigaretten.. tja, ik rook gewoon en maak er verder geen probleem van voor mezelf.
en chocola. maarjah, dat eet ik gewoon, verder niets ergs aan.. |
nicotine-junk
ik blow regelmatig en zonder uitgaan kan ik ook niet lang denk ik :D ook nog verslaafd aan internet en final fantasy |
Ik was verslaafd aan pijnstillers, paracetamol enzo, en aan sporten vooral turnen en zwemmen. En omdat ik van het sporten zo veel pijn kreeg werd ik verslaafd aan die pijnstillers, vicueel cirkeltje dus eigenlijk, nu sport ik met mate en dan heb ik niet meer zoveel pijn dus allebei mijn verslavingen zijn niet echt meer een verslaving, ik vind trouwens wel dat mensen gauw zeggen dat ze verslaafd zijn, echt verslaafd ben je niet zomaar en is best ernstig.
|
ik ben sinds kort verslaafd aan chocomousse :o
er staat een nieuwe danone automaat bij ons op school (y) heel handig ( en duur :| |
Citaat:
|
Sigaretten, chocola.
Khoud van eten maar ik word niet dik. Kben redelijk gelukkig dus kga niet stoppen daarmee. Evenals roken, ik rook lekker door, kga toch wel dood :) |
Citaat:
En ik eet mega veel. maar ik moet eigenlijk wel verdikken,vind ik,mijn kont is echt vies in sommige broeken :| |
Citaat:
|
Hmm nergens aan geloof ik..
|
Volgens mij ben ik niet verslaafd...kan zo niks bedenken.
|
ik ben verslaafd aan the bold en ik heb een ziekelijke drang naar aandacht...
|
Citaat:
|
Citaat:
beswelbestirritanteigenlijk sorry |
internet verslaving, ook een koopverslaving (n) foto verslaving, kmoet altijd foto's maken van alles en iedereen en altijd foto's op mn kamer aan de muur hebben en in mn portemonnee. muziek verslaving, moet altijd en overal muziek hebben.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
sigaretten, muziek, schrijven, blablabla
|
euhm ja ik toevallig ik heb een serieus probleem aangezien ik mijn geld te graag uitgeef aan .......... dunno van alles kleding muziek instrumenten objecten concerten piercings u name it altijd weet ik wel iets te vinden wat ik moet hebben.
|
Ik kan even niets bedenken. Zo erg zal het bij mij dan ook niet zijn.
|
Citaat:
Ik ben een beetje verslaafd aan de zon. Buiten zitten in de zomer. Kan ik echt geen genoeg van krijgen. En aandacht ja, zonder aandacht zou ik dood gaan. Maar volgens mij heeft bijna iedereen dat wel. |
aan makeup kopen, kleren kopen, sigaretten en internetten (hoezo zwaar verslaafd ;) )
|
Citaat:
ik zit ook best beetje te veel achter dit ding |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:41. |