![]() |
irritantste acteur/actrice
Momenteel vind ik Julia Roberts zwaar irritant...vooral omdat als ik en vriendinnen van mij een film willen huren tijdens een 'girls-day' ze altijd een film met Julia Roberts willen (en zoniet dan is het andere zeikfilm) (tja 2 tegen 1 is overmacht). En dat zijn altijd van die zeikerige, flauwe romantische komedie's of van die zeikerige flauwe vrouw-van-nu films. AAAAAAAAAARRRRRRRG echt vreselijke crap
|
ik heb wat tegen jackie chan... (n) kweetook niet waarom...en al die muziek makende mensen (hoe noem je die ook alweer?? :confused: ) die in films gaan spelen (n) ook al die rappers die denken dat ze kunnen acteren :eek: (n)
|
Jennifer Love Hewit. Wat een slechte actrice is dat zeg. In serie's valt ze nog wel mee, maar in ISKWYDLS is haar acteerwerk echt heel amateuristisch.
|
Jim Carrey.. zo overdreven en nooit grappig..
|
steve martin
|
Citaat:
|
Citaat:
|
richard gere
|
Michael Douglas
|
rick engelkes (of hoe je het ook mag schrijven...)
|
Citaat:
er wordt hier te snel geoordeeld ;/ |
Chris Tucker is vre-se-lijk.
Die scene in Jackie Brown waar hij vermoord wordt door Sam Jackson heb ik wel 10 keer terug gespoeld om opnieuw te zien |
Julia Roberts vind ik ook irritant.
En Jim Carey (echt niet mijn humor) Sean Connery irriteert me ook, ik weet niet waarom...misschien z'n hoofd ofzo.. :/ Sommige Nederlandse acteurs, uit soapseries enzo..ik zou niet eens weten hoe ze heten. Owja, bijv. Tygo Gernand (ofzo). Froukje de Both. |
Citaat:
Ik vind ook Julia Roberts zwaaaar irritant...vooral in ocean's eleven... tussen al die goed uitziende acteurs! |
Citaat:
rick sux |
Ik haat Renée Zellweger.
Hugh Grant mag ik ook niet. |
Julia Roberts. Jezus, wat heb ik een hekel aan dat wijf. Ze kan NIET acteren, en de films waarin ze speelt zijn ook bagger. Zo!
|
John Travolta vind ik ook nog errug irritant :o
En Skeet Ulrich... tis echt de lelijke versie van Johnny Depp (aan wie ik overigens totaal geen hekel heb :D). |
Jim Carrey is grappig man! vind ik dan...en DMX..dies erg..maar niet ALLE hiphop sterren zijn zo erg hoor..ice cube valt wel mee en queen latifah is zelfs goed
|
Citaat:
Ik ben het helaas niet met je eens Citaat:
|
Chris Tucker kan mij idd ook soms behoorlijk irriteren, maar Marlon Wayans's vreselijke performance in Scary Movie en vooral Scary Movie 2 spant momenteel toch wel de kroon. Bijna net zo irritant als die groene papagaai.
|
Citaat:
|
Ik vergeet de uberirritantste:
Vin Diesel :rolleyes: |
Chris Tucker
Owen Wilson Jon Lovitz Steven Seagal John Candy Steve Martin en al die andere foute humorloze acteurs :\ |
Renee Zellweger en Hugh grand zijn juist super tof. En de film Bridget Jones Diary heb ik al minstens 20 keer gezien. (kijk hem bijna elke week)!
|
Hugh Grant, Julia Roberts, Freddie Prinze Junior,
|
Citaat:
dat zijn juist twee acteurs die enorm veel humor hebben (ik ken owen wilson) |
Ik weet niet of jullie em zo goed vinden of gwoon vergeten zijn, maar ik vind Arnold Swarzenegger (of hoe je t ook schrijft) zo'n irritant gastje!
Hij heeft een hele akelige kop ,vink, en dan nog engels praten met zo'n zwaaaar irritant duits accent.... aaah!! :eek: :eek: :eek: en dan speelt ie ook nog in van die lieve familiefilms...?!? |
Ik vergeet Josh Hartnett.
|
Cher
|
Citaat:
Ze kunnen dan wel veel humor hebben, maar dat wil nog niet zeggen dat ze dat goed kunnen overbrengen op het witte doek ;) |
Citaat:
|
Nicole kidman gatverrrr wat een vre-se-lijk wijf!!!
met haar ogen die schreeuwen "kijk mij kijk mij" "I am pretty!!" ze is ugly gatverr oprotte met dat wijffffffff en froukje de both *blegh* |
Citaat:
Ze kan erg goed acteren en ze is bovennatuurlijk mooi. Je zit er dus helemaal naast. |
Leslie Nielsen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb niet echt een hekel aan een acteur/actrice, maar wel aan een presentatrice, namelijk:
LINDA DE SNOL |
hugh grant, harrison ford
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze kan idd erg goed acteren (kijk bijv. naar the others.) btw, Leslie Nielsen is behoorlijk irritant! |
Denise Richards.
Die vreselijke overdreven glimlach op haar smoel telkens.Vooral in Drop Dead Gorgeous. Brrr... |
Citaat:
Daar ziet ze er ook zegmaar wel 'gezellig' uit. ;) |
Citaat:
|
Rick Engelkes en die Suzie uit ONM... dat kind kan NIET acteren gewoon :eek: :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
pitch black vond ik goed van hem, en XXX ook, dat zijn de films waar hij goed in is. Niet echt een super verhaal ofzo, maar gewoon goede actie :) En zijn stem vindi k wel :cool: :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:43. |