![]() |
voor de mensen die problemen hebben
Als iemand naar je toe komt en die vragt hoe het gaat wat zeg jij dan de waarheid of maak je er wat moois van
|
Ligt eraan welke mensen het zijn.
Over het algemeen lieg ik dat ik barst, behalve tegen m'n vriend. |
Ik zeg dat het goed gaat ofcourse, maar ik denk tegelijkertijd keihard van: je zou es moeten weten...
|
ligt eraan wie ut is...
vrienden van muh die mun problemen enzow weten zeg ik de waarheid (owkal is dat soms ietsjes mooier gemaakt, zoiets van : ut gaat wel) en kennisen (wat dus geen echte vrienden zijn of die ik vaag ken) zeg ik dat ut ok gaat. |
Citaat:
de waarheid duurd het langst. ik heb ook vaak gelogen en daar krijg je problemen mee. dus zeg het altijd eerlijk. groetjes van skater |
de laatste tid maak ik er een mooi verhaal van omdat het zo zwaar emotioneel is heb ik geen zin om te janken op sgol....
|
"ik leef nog" .. ik maak er min of meer een ironisch grapje van, maar ga nooit in op mijn problemen in realiteit. Gaat namelijk niemand wat aan en ik heb de laatste tijd ook amper nog zin om erover te praten, het lucht niet meer zo op als in het begin dus ja..
|
'best'
|
< Hoe ist?
> Goed, jij? Alsof iemand zo'n vraag serieus meent, tiz meer n zinloos openingszinnetje vaak. |
ik zeg altijd dat het goed gaat, of dat het wel gaat. Ik ga anderen niet lastigvallen met mijn problemen
|
'Mjah gaat wel he'
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ligt eraan wie, en aan het moment. Voor zowat iedereen heb ik een masker op en hou ik de leugens in stand.
Er zijn een paar mensen die ik heel veel vertel, sommige weer meer dan anderen. Maar soms vertel ik zelfs hun niks, maar daar heb ik dan m'n redenen voor.... Het hangt ook heel erg af van het moment, hoe ik me dan voel. Soms ben ik redelijk open tegenover anderen, maar meestal (eigelijk zowat altijd, maar bij sommige mensen dus wat minder) vlucht ik voor iedereen..... |
Irl heb ik het nooit over me problemen!
Celesta moet altijd maar luisteren,maar word er 1 keer naar mij geluisterd?Nopes... Maar ja,maakt mij toch niet uit,ik wil/kan er toch niet met mensen over praten. Zo via het i'net gaat het nog wel,maar irl klap ik dicht. Dan ga ik gauw over op een ander onderwerp.. |
Ik lieg. Behalve op msn, tegen een aantal goede vrienden die ik niet dagelijks zie. Dan is het toch makkelijker om te vertellen dat het kut gaat.
|
ligt er maar net aan wie het is, vind dit ene beetje stomme vraag
|
1) iedereen heeft problemen zelfs de meest gelukkige mens. Problemen zijn leuk. Problemen zijn uitdagingen. Iemand die geen problemen heeft / denkt te hebben / ervoor wegloopt creert (onbewust) problemen.
2) hangt ervanaf. Als ik met diegene wil praten over m'n problemen zal ik eerlijk zijn. Het is ook mogelijk dat ik de ene keer met die persoon over problemen wil praten en de volgende keer met een ander. Gelukkig ziet niet iedereen de problemen en evt. de oplossingen hetzelfde en da's prettig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
als het een goeie bekende is zeg ik wel dat het gewoon slecht gaat.Als het echt heel erg is komen alleen m'nerg goeie kenissen dat te weten.
Mensen die ik niet goed ken zullen wel raar opkijken ls je zegt"het gaat ongelooflijk klote met me,heb de hele dag zitten janken" |
ik verzin altijd de tofste verhalen http://forum.scholieren.com/biggrin.gif klopt meestal geen ene pizza van, maar ja wat moet je nou zeggen als je oom bijvoorbeeld vriendelijk zegt:
zow dus je zit in de eindekzamen klas. Da's altijd wel een leuk jaar...denk je het een beetje te gaan halen dit jaar? mijn eerste reactie zou dan zijn, bedoelt u halen als in het jaar overleven en geen begrafenis te hebben of bedoelt u dat ik mijn diploma ga halen http://forum.scholieren.com/confused.gif kan die oude man ook niezoveel laten schrikken... :\ |
Ligt er aan wie het vraagt natuurlijk ... aan mijn vriend vertel ik de waarheid ( ziet hij zelf ook ), aan mijn ouders niet ( hou mezelf nog in de illusie dat ze er nix van merken en zich dus geen zorgen gaan maken ), aan kennissen verschillend.
|
Citaat:
|
Ik zeg dan altijd gewoon dat er niets is
|
Vroeger zei ik soms wel dat 't niet goed ging. Nu lieg ik, omdat ik niet weet wie ik wel en wie ik niet kan vertrouwen..
|
Citaat:
of ik antwoord gewoon niet en ga door met praten over iets anders |
Toen ik problemen had!
Zei ik altijd tegen mijn hartsvriendinnen, de waarheid, soms ook niet. Want als ik dan zeg: het leeft. Dan vragen ze gelijk door wat is er enz. Dus als ik daar geen zin in heb/had zeg ik: gaat wel. tegen ander vrienden/vriendinnen zeg ik gewoon: Goed. Maar je kan beter eerlijk zijn, vind ik. Want je krijgt er soms gezeik mee!! xxxxxxxxxxxxxx-jes |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Altijd gewoon; ja goed, mee jou?
Alleen tegen 1 vriend en 1 vriendin zeg ik hoe het echt gaat, de rest weet van nix |
glashard staan te liegen behalve tegen mijn beste vriendin en die weet het toch wel. of er om heen draaien geen antwoord geven werkt wel
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:19. |