![]() |
Wie wil mij even helpen [Engels]
ik moet van de volgende woorden een synoniem hebben en wanneer mogelijk een antoniem, wel allemaal in het engels.
Ik zou je echt ontzettend dankbaar zijn als je mij hiermee kan helpen! van de volgende woorden moet ik dus een engels synoniem en een engels antoniem hebben: launch scorn concept secured revenues abandoned extends aware assignment poised earnestly questionable disaster held off contestants protective normaals: alvast bedankt voor jullie hulp! |
abandoned <=> inhabited (van een plaats dan toch)
scorn<=>admiration launch is een lancering maar to launch is zowat werpen, smijten en zo => to throw concept<=>incomprehension <=> comprehension revenues<=>loss |
launch -Al beantwoord
abandoned - Al beantwoord extends - Add-on - Bijvoeging assignment -Mission- Opdracht voor geld questionable - Reasonable- Kan verder over onderhandelt worden held off - Backed off- Van je vandaan houden protective - Defensive- Verdedigend of beveiligend De meeste van deze kloppen wel dus :D |
launch - round-trip boat
scorn - contempt concept - notion secured - safe revenues - income abandoned - ease extends - stretch aware - well-informed assignment - task poised - balanced earnestly - seriousness questionable - doubtful disaster - calamity held off - failed to occur contestants - rivals protective - defender dat zijn iig de synoniemen, de antoniemen kan je zelf wel bedenken toch? |
Citaat:
|
Citaat:
AFAIK betekent <=> tegenovergestelde van en minachting IS het tov van bewondering |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:15. |