![]() |
Turks Fruit - Jan Wolkers
Hoi.
Ik heb eigenlijk nog nooit om hulp gevraagd op het forum voor school oid. Maar nu! Ik heb het hard nodig. Een soort poll. Willen jullie aub. deze vragen beantwoorden? (alleen als j het boek hebt gelezen natuurlijk) Dank je! 1. Wat vond je van het boek? 2. Beschrijf het boek in 5 (of meer) steekwoorden. 3. Wat je is je lievelingsfragment uit het boek? 4. Zou je het nog een keer lezen? 5. Heb je de film ook gezien? (wat vond je ervan?) Alvast harstikke bedankt. |
1. Wat vond je van het boek?
Vooral makkelijk te lezen, maar ook wel leuk. 2. Beschrijf het boek in 5 (of meer) steekwoorden. Openlijk, grof, poging tot schokken, makkelijk, soms ronduit ranzig en af en toe het idee dat er 'meer achter zit'. 3. Wat je is je lievelingsfragment uit het boek? Dat weet ik niet meer. Ik las het twee jaar geleden. Wat ik nog wel weet is dat hij op de tweede bladzijde zijn vriendin (een foto van haar, geloof ik) vraagt hem in de bek te schijten. En de kamer vol met vogelstront is me bijgebleven. Ook de opdracht uit dat Kuifje album, maar dat komt omdat ik daar zelf ook nog een verhaal mee gedaan heb. 4. Zou je het nog een keer lezen? Ja, het lijkt me leuk om het te analyseren, als ik daar eenmaal de techniek van onder de knie heb. Ben benieuwd wat er uit dit boek komt, wat door velen toch als laag en goedkoop gezien wordt. 5. Heb je de film ook gezien? (wat vond je ervan?) Sorry, die heb ik nooit gezien. Ik vind een verfilming altijd een afbreuk doen aan het boek. LUH-3417 |
die vragen lijken verdacht veel op een boekverslag voor school :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:27. |