![]() |
paar vraagjes over mn haar
ja ik weet niet of het hier hoort, maar ik heb een paar vraagjes misschien weet iemand er een antwoord op.
ten eerste, ik heb heel blond haar (echt licht blond) en ik ben er niet zo onwijs blij mee, ik zou liever gewoon blond haar hebben ofzo.. dan kan ik er natuurlijk een kleurspoeling in doen maar wie weet een goeie, zodat het niet geel uitslaat ofzo? gewoon een paar tinten donkerder? 2, mn haar ziet er de laatste tijd een beetje dof uit, (misschien een tekort aan bepaalde vitamines ofzo?) hoe kan ik m'n haar wat meer laten glanzen? 3, bestaat er iets dat mn haar sneller gaat groeien? (gloof het niet he :( ) als iemand op 1 van die vraagjes een antwoord weet.... heel graag :D |
Citaat:
|
Spirulina kan helpen, echt waar, ook voor je nagels.
|
Vitamine B en zomer...dan groeit je haar ook sneller.
|
Verven moet je niet doen als je juist glanzend haar wilt.
Ga eens spoelen met thee. Ruikt heerlijk! Henna kun je ook proberen, dat is er echt niet alleen in peentjeskleur. Niet zo lang laten intrekken met dat babyblonde haar van jou. Dat wordt ieder jaar een beetje donkerder hoor, maar daar heb je nu niet veel aan. De azijnspoeling is de classic voor glans. Na het wassen naspoelen met azijn. |
of ei!
Echt, m'n oma spoelt al heel haar leven haar haren met ei, en ze heeft nog steeds glanzend haar tot bijna aan haar kont :) |
Citaat:
Ow lindsay ja er zijn wel van die pillen waardoor je haar sneller zou groeien ... weet alleen niet of ut werkt |
Hier staan ook nog wat tips
haargroei versnellen |
Ahh ik wil me haar ook weer langer hebben:)
Thx for the tips.. Ehh ei? Als ik dat eigeel al ruik ga ik over me nek :( |
Citaat:
Azijn kan ook helpen voor het meer glanzen van je haar :) Spoelen met koud haar kan ook helpen heb ik gelezen(dan trekken de schubben samen en daardoor gaat het meer glanzen of zo :| ) |
Citaat:
|
De twee in een shampoo van andrelon daar krijg je ook heel erg glanzend haar van, met meloen en aloe geloof ik. Je haar gaat inderdaad sneller groeien als het warmer is. Als de temperatuur tien graden stijgt groeit het al twee keer zo snel, net als je nagels trouwens. (is echt waar hoor, heb ik gehad bij scheikunde)
|
Citaat:
Ik ben benieuwd. |
ik doe altijd op nat haar, ik doe gewoon 1 of 2 eiren in een kopje ofzo, en dan doe ik het op mijn haar, even laten intrekken, en daarna goed uitspoelen
|
Gaat dat niet stinken? Of was je gewoon je haar daarna weer?
|
Schwarzkopf heeft nieuwe shampoo die je haarzakjes motiveert om sneller haar aan te maken ofzoiets.
It's the girl inside me who's talking :o |
je moet ff kijken bij die nep haar plukjes, zitten vast moie kleurtjes bij. als je met conditioner wast gaat het mooier glanzen, en is het makkelijker door kambaar.
en haar sneller laten groeien? blond! oke, oke, grapje :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:24. |