![]() |
voetbalshirtjes
wat vinden we daar nou van van mensen die in van die voetbalshirtjes rondlopen van ajax of weet ik veel wat?
ik vind 't echt heeel debiel, naar een wedstrijd is het wel okee, maar zoiets draag je toch niet naar school ofzo. |
Gewoon fout, ook bij een voetbalwedstrijd, gewoon zielig.
|
helemaal eens...
en ik vind al die voetbalshirts van die jaren 80-voetballers die tegenwoordig bij de zipper hangen ook helemaal niks(n) |
Ze zien er ordinair uit.
|
vaud
|
Ach, beter dan merkkleding dragen om bij een bepaalde groep te horen. Zo'n groep, een voetbalclub, is nog enigszins goed te keuren.
|
Citaat:
|
(n) erger nog zijn de veertigers met shirtje,sjaaltje en petje van hun club bij de wedstrijd
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Butt, en dan ook butt ugly.
|
Ik vind het niet zo. (n)
|
kan het nog steeds niet hebben (n)
|
Dat ik voetbal de meest iqloze sport vind die er ongeveer is *je rent als een idioot achter een bal, zodra je 'm hebt schop je 'm weg*, dat even terzijde.
Voetbalshirtjes zijn fout, zowieso sportkleding voor dagelijks gebruik. Maar die shirtjes van FC Utrecht vinnik nou weer wel koel :) |
Citaat:
maargoed voetbalshirtjes vind ik nix, simpelweg omdat ik niet van voetbal houd (n) zie niet in waarom ik dan met zo'n shirtje zou gaan lopen...mooi vind ik ze namelijk ook niet :p |
Citaat:
|
bij gym heb ik het shirt van italiaanse voetbalelftal aan die is wel boeng mannggZzz
|
Citaat:
|
hey exo wat is er :( :( :( :( :(
|
niet zo kaka doen mannnggggggg
|
hahaha
fayatory ouwe |
Citaat:
|
Citaat:
|
IK heb er zelf drie in de kast hangen, twee van Ajax en één van Flamengo uit Brazilie. Ik draag ze alle drie alleen tijdens het sporten, en zeker nooit naar school. En die Ajax shirts natuurlijk ook als ik in het stadion ben!
|
bla (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vind dat het wel wat heeft voetbal shirts!! Historie,clubgevoel,het steunen van je club
Mensen lopen ook in hockey kleding dus eigenlijk het zelfde!!. |
Citaat:
geen voetbal lief hebber zeker? |
Citaat:
(n) |
Voetbalshirts van een club zijn goed voor de spelers tijdens een wedstijd van de desbetreffende club.
Anders loop je echt voor emmer. Die vreselijke synthetische patserige glimdingen. |
Als je op het bewuste moment niet achter een zwart-wit balletje aan het hollen bent, heb je geen recht tot het dragen van zo'n ding.
|
zelfde als poloshirts en zwembroeken
|
Citaat:
en waarom voetbalshrts dan niet? |
Citaat:
duh :p :D |
Omdat voetbal niet hip is, maar als een conservatief iets gezien kan worden. Maargoed ik voetbal in de zomer ook wel hoor. Beetje tienen in een alchohol/drugswaas :D oh nee ik ben gestopt....hmmm
En niet alle bandshirts zijn hip. XL nu-metalshirts bijv niet. Een turbonegro of Black Flag shirt maatje S dan weer wel. En metalshirts...tsja....da's iets heel anders haha. Maargoed draag whatever the fuck je wilt. |
en met een voetbalsjaal omlopen :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
erg onverzorgt maar ja daar hoor je niemand over (niet persoonlijk bedoelt) |
Citaat:
|
ach mensen moeten het zelf weten als zij zich er prettig invoelen. Met de admirals (american football) loop ik ook met me shirt maar alleen daar.
|
Ik vind het d'r gewoon niet uitzien..bijkomend iets is dat ik sowieso een hekel aan glimmende kleding hebt, en de meeste voetbalshirtjes hebben de neiging enorm te glimmen.
Fout dus. woeh. |
hm, nee gewoon :| soms hebben ze ook nog van die kraagjes achtige dingen :eek:
|
Vroeger deed ik t altijd wel, altijd in m'n Ajaxshirtje. Nu doe ik ze alleen nog aan als ik ga voetballen op straat.
Die retro-shirtjes doen het trouwes echt wel hoor, die van de Sovjet-Unie is echt lauw. Die trainingsjasjes ook, echt mooi. |
Citaat:
|
'k hou niet zo van glimmende kleding, dus ook niet van voetbalshirts
waarom je ze niet naar school zou mogen dragen maar alleen naar het sporten zie ik niet echt, mensen dragen toch zeker ook sportschoenen naar school, is dat dan ook meteen fout? of gaastra-jassen, mag je die alleen dragen als je aan het zeilen bent? (even los van het feit dat t lelijke jassen zijn:)) alleen een polo dragen als je polo speelt? alleen zo'n lang mouwloos shirt als je basketbalt? |
voetbal stinkt, voetbalshirtjes dus ook..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:04. |