![]() |
Wat merk jij van de euro?
Wat merk jij van de euro?
Hallo ik ben Alexandra Werlich en ik doe momenteel onderzoek naar de prijsstijgingen van de laatste tijd. Merk jij nou eigenlijk ook dat de prijzen alleen maar aan het stijgen zijn sinds de komst van de euro, of niet? Ik wil te weten komen hoe jongeren de euro-gevolgen ervaren, met andere woorden; wat merk jij van de euro? Ik hoop dat jij deze enquete voor me wilt invullen, alvast bedankt! 1 Ben je een jongen of een meisje? 2 Hoe oud ben je? 3 Heb je een bijbaantje? 4 Merk jij dat de prijzen de laatste tijd flink gestegen zijn? 5 Als je gaat shoppen om kleding te kopen, zul je de prijsstijgingen vast wel merken aan je portemonnee, maar waaraan merk je dat nu het meest (schoenen, broeken enz)? 6 En als je uitgaat zijn de prijzen dan gestegen en waar merk je dat dan vooral, bijvoorbeeld in cafe’s, restaurants, bios, musea, theater, disco’s enz? 7 Hoe zit dat met vervoer, merk je dat de benzineprijzen voor je scooter zijn gestegen of dat die strippenkaart nou alweer duurder is geworden? 8 Ben jij er, door de komst van de euro, op achteruit gegaan? Moet je nu heel erg gaan bezuinigen op cd’s, cadeautjes, uitgaan en andere dingen, of merk je er eigenlijk allemaal niet zoveel van? 9 Denk jij dat de prijsstijgingen het gevolg van de euro zijn of spelen er volgens jou ook nog andere zaken mee? Cool dat je mee wilde werken! |
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:23. |