![]() |
Reclame postcrediet
Ja ik zag hem net weer op tv, en ik heb echt de nijging om die kerel voor zn kop te slaan. Ik erger me echt dooood aan die reclame. :mad:
Of ben ik de enige?? :confused: |
Wacht Rick, wacht... je moet iets later komen met je tekst, dan is het goed!
Ik vind 'm geniaal :D http://www.postkrediet.nl/images/foto/rik_engelkes.jpg |
Ik erger me ook altijd groen en geel aan die reclame. Vooral aan dat wijf, wat acteert die slecht zeg (n)
---> Films & TV |
PostKrediet
*voelt spetters op gezicht* nee, niet bepaalt mijn favo recalme :o |
waar-de-loos
net zoals die ene met die leningen.. ben de naam vergeten. owja, Frizia verzekeringen ofzo :confused: Nog erger :o |
nou en ik vin dit al erg... Jezus he, je zou spontaan bij dat postcrediet weglopen als je daar al zou zitten...
|
Heel erg slecht. (n)
|
al die leningreclames zijn bagger (n)
Bovendien is ook nog eens door een overheidsinstantie berekend dat je helemaal NIET GOEDKOPER uitbent met zo'n lening |
zoveelste 'kutreclame' topic
|
ik ben een vredelievend persoon, maar deze mensen verdienen gewoon de dood.
|
aah, dat si secht een kutreclame!
|
Citaat:
sjee elke reclame van met die gast is steeds slechter..hoe verzin je het! maarja irritante reclame is ook effectief...(want iedereen weet immers wel waar het over gaat:S) |
en monique v/d ven bij FBTO niet te vergeten.
dat zij haar naam aan zoiets verbindt... zat ze krap bij kas of zo? Erg irritant. |
bluh, weer een reclametopic. :s
Ik vind die reclame steeds leuker worden. :p En anders zap je even weg.. ;) |
(n) afschuwelijk!!
|
Wél een gat in de markt voor nieuwe reclamemakers...Die weten nu immers hoe het niet moet :p
|
Citaat:
Ze articuleren inderdaad beetje lichtelijk overdreven.. Ik heb een hekel aan die reclame.. |
Citaat:
|
hmz ik bespeur een hoop innerlijke frustraties over deze reclame:D whaha
|
AAARGH (n)
|
die is heel stom (n). Net zoals al die andere reclames over leningen.
Vroeger waren het altijd alleen de wasmiddel/maandverband/luierreclames waarbij je vooraf al kon zeggen dat het een irritante reclame zou worden. Nu komen al dit soort dingen dr ook bij (n) |
Citaat:
|
Oké, die nieuwe is echt gaar... "Bespaar jij nou ook zoveel op mijn offerte?" Ha ha ha :rolleyes: En ze hebben het ook nog eens voor elkaar gekregen een nóg slechtere acteur dan Rick Engelkes te vinden om de verkoper te spelen. :/
|
Je bent kennelijk niet de enige.......
leningen/krediet reclames zijn slechtgeacteerd en verschrikkelijk a-orgineel....oftewel bagger :mad: |
Voor als je hem nog niet kent :rolleyes: , je kan de reclame ook bekijken op de site
http://www.postkrediet.nl/special/we...evsite=webcast wat slim van ze, voor die 0.000009 % die hem nog nooit gezien heeft. |
ik vind de reclame van frisia nog erger dan die van postcrediet..maar aangezien ik al helemaal gestoord word van postcrediet, hoe erg is het dan bij frisia (n)
|
Ja, bij Frisia is 't helemaal irritant. Aan het eind zie je die telefoonnummers en hoor je op de achtergrond van die ringende telefoons....AARG (ja kweet 't, ik ben een zeur, maar ik irriteer me er echt m-a-t-e-l-o-o-s aan!!)
Maja...wat kunnen we drtegen doen...:( |
haha, bij ons op school hoor je om de 5 seconden wel iemand zeggen 'wacht <naam> wacht, je moet iets later komen met je tekst, dan is het goed' of 'weet je wat trouwens ook heel goed was? blablabla'. Tegenwoordig moet ik er daarom eigenlijk wel om lachen :D
maar wat ik pas écht stom vind, is dat ze bij een reclame (frisia geloof ik) gaan vertellen dat twee mensen met een lening (pim en femke de vries :o) hun tuin gaan opknappen! Dan heb je dus 15000 euro schuld staan en dan ga je je tuin opknappen??!!!!! welke idioot heeft dát verzonnen?! |
Ja frisia met zn draadlozelaptopje :eek: zeker van een lening gekocht.
Hey maar wat dacht je van die reclame waar zon cameracrew naar zon huis loopt, komt een vrolijke man naar buiten en begint te vertellen over wat ie allemaal wel niet over de balk gesmeten heeft... zie je het voor je? cameracrew.. "heey kijk eens naar mijn huis dit blabla" :mad: (n) vreselijk |
(n) (n)
waar is saddam op de momenten dat je hem nodig hebt |
wacht Rick wacht! je moet iets later komen met je tekst Rick dan is het goed....AHHHHHH KILL ME!!! :p
|
't Is een domme reclame. Waarin ze een acteur reclame laten maken voor een product.
DUS ZE LATEN EEN PROFFECIONELE LEUGENAAR EEN RECLAME MAKEN! Hoe geloofbaar is dat? Helemaal niet! |
de enige die wat later met haar tekst moet komen is dat verschrikkelijke irritante wijf... en dat noemt zich dan actrice.... sjongejonge....
|
ik kan die man echt wel schieten, helaas is hij als een soort testbeeld, maar áls ik t zien en de AB ligt in de buurt is hij weg
|
Dit topic is pure leedvermaak :D
|
ik vind hem dus echt cool!
zo droog |
Citaat:
|
Op het forum sexualiteit was een fantastische persiflage op deze reclame. Dat maakte de hele pk goed. Het was een vraag van een jongen die dacht dat zijn pik te klein was. Het resultaat was te verwachten: Pik-krediet. Ik heb slap gelegen achter de computer.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:10. |