![]() |
Een weekend weg met je vriend(in)
Wie heeft dit al wel eens gedaan?
Waar zijn jullie heengeweest, wanneer en hoe was het? |
niet een weekend, was wel de bedoeling maar toen werd ik ziek :( als ik beter ben gaan we een weekend naar disney land parijs) we zijn wel 2 keer samen op vakantie geweest, eigelijk 4 keer maar dat was in eigen land
|
toen we 3 maanden hadden gingen we een weekend naar parijs. zn ouders gingen met 2 anderen en vroegen of we ook mee wilden. Was dus niet speciaal door ons gepland, daar was het ook wel wat vroeg (in de relatie) voor. Maar het was echt héél leuk, zou nog wel een keer een weekendje of langer ergens heen willen, naar londen ofzo.
|
niet gedaan... vaak gaan mensen naar Parijs
|
met mijn vriendje naar Basel (Zwitserland) met de trein...
|
Ik ben... een weekje met mijn vriend naar Londen geweest, dat was echt leuk :)
Verder nog dagjes naar Brugge/Zeebrugge en... Luik... Dat was allemaal erg leuk :) |
ben afgelopen weekend weg geweest.. gewoon in een huisje in centre parks. Was hartstikke gezellig! Zeker een aanrader!!
|
wij zijn tussen kerst en oud&nieuw een lang weekend naar Parijs geweest. we konden ook naar Londen gaan, maar Parijs was goedkoper :p we waren toen bijna 6 maanden samen.
|
Ben met kerst drie dagen naar Disneyland Parijs geweest. Was koel! :cool:
|
Citaat:
moet je niet doen.. londen is ech nix aan en alles is daar veel duurder |
Parijs is altijd goed. Eventueel met Disneyland.
|
weekendje in een huisje op de veluwe..
voor mensen met niet al te veel geld is dat heeel erg aan te raden.. |
hmmm ik wil ook... :(
londen of rome wil ik dan heen... maarjah.. geen tijd en kost geld... |
neej helaas niet, hopelijk komt t er snel van :)
|
Ja, maar we zijn in Nederland gebleven. We waren toen een jaar bij elkaar en we zijn een weekendje naar een bungalowpark vlakbij eindhoven gegaan.
|
Ik ga morgen een week met mijn vriend naar Zweden.
We kennen elkaar eigenlijk nog maar 4 maanden, dus opzich best kort. Maar zijn vader gaat die kant op en we kunnen meerijden. |
Citaat:
|
:) ik ga met mij vriendje 3 weekjes in zomer weg :) nu al zin in!!! Verder ben ik nog niet met em *alleen* weggeweest
|
Rome is trouwens ook een aanrader, al is een weekend dan echt veel te kort.
|
Nog niet gedaan, maar lijkt me wel mega gaaf :)
Met een ex van me ben ik een keer een lang weekend naar Texel geweest. Was ook erg leuk! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Paar weken terug zijn we een weekend naar Euro Disney geweest...was (y), alleen steenkoud en nogal wit...maar verder was het leuk en gezellig ed. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:56. |