![]() |
battlefield 1942 -<[ stuntteam ]>-
battlefield 1942 is een super vreed spel...
een maat en ik hebben een stunt team opgezet :d we doen alle dingen die onmogelijk zijn en waar het spel niet voor bedoeld is:P met een heel leger mee vliegen op de vleugels van een B2.... parachute springen van bruggen en huizen... rocketjumps met jeeps :p het kan allemal :d en dat is goeeeeed :d |
stunten met die vliegtuigen is wel cool ja..
ondersteboven onder een brug door dat is pas lachen.. maar wat wil je eigenlijk met deze topic :D zoek je mensen :) |
Citaat:
meld mij aan op msn.. en we kennen mischien een keer wat afspreken :p |
Heeft die game eigen servers ? dus dan bedoel ik niet via gamespy ?
En hoe zit het met het downloadne van patches ? ik wil weer eens een vette war game kopen alleen vaak is het gezeik met patches downloaden en troep ... |
Whaha lolz.... :D :p ........
Met hoeveel lui doen jullie dat dan? |
Ik wil hier maar een ding over kwijt
SCREENS!!!!!!!! |
zijn al genoeg stunt teams die al een stuk verder zijn die ook members zoeken :) ,
maar ik heb geen zin om in een stuntteam te zitten :) |
Citaat:
|
Ja stelletje mafkezen :P Screens :P
|
ja en wel je eigen screens, niet die van andere clans :P dont even try it ik ken de meeste >=)
|
Doe ik ook vaak echt superlol
probeer desert combat eens --> dat is pas stunten !!! |
Citaat:
|
|
|
gewoon slepen naar je address balk, maar om eerlijk te zijn stelt het weinig voor :), met een b17 onder de makkelijkste brug door is denk ik het spectaculairste (van de screenies tenminste) :)
|
ik zal snel proberen screens te maken..
ik zie meer dingen die ontploft zijn dan coole stunts. kijk als je nu kon landen op die hangar dan is het pas leuk :D of opzekop onder die grote brug door |
Nou sorry hoor maar is dit het ? :confused:
|
doe het zelf maar :S
en pleur dam ook at screenies hier :d dan mag je mischien wel in onsze clan... |
joepi dan mogen wij er ook in...........
|
mijn eerste en enige ervaring met een vliegtuig was een directe aanval op de hangar. Dat klote vliegtuig steeg niet op en vloog met volle snelheid die hangar in.:D voorzover mijn vliegacties
|
Citaat:
|
De links werken niet kan er iemand screens plaatsen gewoon ik wil het zien. :D
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:46. |