![]() |
Waarom Ferrari het moeilijk gaat krijgen dit jaar...
Het ronderecord van Michael Schumacher op Fiorano is 57 seconden...
Jos reed gisteren een tijd van 61 seconden, maar volgens eigen zeggen reed hij maar op 95%... Dus als Jos op volle sterkte gaat rijden rijd hij een tijd van 61 x 0,95 = 57,95 seconden. Daar komt nog bij dat Minardi deze test heeft afgelegd zonder specifieke afstelling en op de harde compound van de Bridgestone-banden. Dus als Minardi zich volledig inzet wordt dit seizoen niet zo eentonig als verwacht wordt :D, waarin we mooie dingen van Jos kunnen gaan zien (y). |
Yeah sure... :D
|
Citaat:
|
Jos the Boss wereldkampioen met een Minardie :D
|
en toen ging de wekker :)
|
Als-ie op 100% reed zou-ie meer risico's nemen. Dit neemt ook tijdverlies in beslag.
Overigens las ik deze week dat Schumi langzamer was in de nieuwe Ferrari ten opzichte van de oude Ferrari bij de tests. Maja dat wil nix zeggen, w8 maar tot Australie, dan heeft Ferrari het weer goed voor elkaar... * hoopt van niet en hoopt dus op meer spanning maar denkt van wel * (n) |
Theissen: FW25 voldoet niet aan de verwachtingen
BMW-baas Dr. Mario Theissen heeft voor het eerst openlijk toegegeven dat de nieuwe FW25 teleurstelt. Het team zou er maar niet in slagen de wagen te begrijpen. Slechts nieuws voor fans die hopen dat Williams dit jaar Ferrari het vuur aan de schenen zal leggen. De FW25 maakte tot nu toe al geen te beste indruk tijdens het testen, maar het team hield vol dat er geen problemen waren. Nu geeft BMW-baas Mario Theissen plots toe dat de nieuwe wagen lang niet naar wens functioneert. “Er gebeuren soms dingen met de wagen die we niet meteen kunnen begrijpen. We gaan echt moeten onderzoeken waarom de wagen niet snel genoeg is,’ zei Theissen aan de Stuttgarter Nachrichten De Duitser bevestigde wel nog eens dat Williams zeker met de nieuwe FW25 zal starten in Australië. Nou maar hopen dat Mclaren er nog wast van kan maken, anders wordt Ferrari zelfs met de F2002 nog kampioen:p;) |
Citaat:
Dan denk ik eerder dit: en toen ging de wekker:) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarom schrijf ik dit eigenijk, je hebt mij toch net gequote???? :p |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:09. |