![]() |
Populair wetenschappelijke feitjes mbt liefde en seks?
Ten liefde!
"Zoenen is niet alleen lekker en opwindend, het is goed voor de lijn. Wie een beetje flink doorlebbert beweegt 39 verschillende gezichtsspieren en verbrandt 150 calorieën (wat naar ik mij heb laten vertellen vergelijkbaar is met een berg opklauteren met een rugtas van twintig kilo). Weg Montignac dus, hup zoenen." :confused: :d |
dan ga ik dit weekend weer eens goed mijn best doen ;)
dit was al bekent hoor :) |
Ten liefde... Dat is toch de verzameling van x maanden Drift? :P
|
Cool :)
Ik zal er ook eens een leuke zoeken :) |
hmz, duz zoenen is goed voor je conditie ofzo??
ik begon dat rennen al irritant te vinden, ik moet dus gewoon een vriendin vinden :D |
Citaat:
|
Ik wist het al! Nou nog iemand zoeken waarop ik deze kennis kan toepassen ;)
|
en hoelang moet je daar voor zoenen dan?
Dan moet ik gisteren wel héél veel calorieën verbrand hebben... :eek: :D en toch merk ik er nix van :( |
vandaar m'n bolle wangetjes :o
|
zoene is gaaaaaaaaaaaaaaaf :p
|
Ik ben verslaafd aan zoenen, en gelukkig mijn vriend ook! Dus om maar even het grote lijntopic erbij te pakken...Hoe meer ik zoen, des te sneller ik op mijn streefgewicht zit! ;)
|
oooeeeeeeeeeeeeeeee!!!!! mn vriendje komt over 4 dagen :p ..wat zal ´k afgeslankt zijn na de vakantie :o
|
:D :D :D
hhhmmm...waarom merk ik dr dan nog niet zoveel van?? maarre zondag zie ik hem weer :) dusz... :D :o |
Citaat:
Je verbrandt inderdaad ongeveer net zo veel calorieen als met matig intensief sporten, dus het is best gezond, maar om daar nou compleet op te gaan vertrouwen om op je streefgewicht te komen lijkt me niet echt slim. Met sex verbrandt je trouwens ook veel energie :) |
Citaat:
(graptjen he!) |
nah! ik kan me nauwelijks voorstellen dat dit waar is!
ik zit op fitness, en als ik dan 15 minuten op zo'n step apparaat zit, verbrand ik 200 calorieën. nou, dan ben ik toch wel iets moeier dan wanneer ik met mn vriend aan t zoenen ben! haha, wel maf. |
met flink neuken (zo stond het er echt) verbrandt je net zoveel calorien als met
rustig hardlopen las ik laatst :P Misschien moet je ook eens kijken naar 'Neuken doe je zo' op Bnn :P ('k heb gehoord dat ze dat uitzenden sinds kort :p). |
|
Citaat:
:D Ennieweg... ik weet geen feitjes, dus dit is een beetje een loze reactie, of niet? |
Citaat:
Ik kan me niet voorstellen dat je met een beetje zoenen zoveel calorieen verbrandt.. En zeker niet dat dat dan net zo veel is als een berg opklimmen met een zware rugzak.. :confused: Tja ik weet niet, maar als ik op een stepapparaat sta ben ik echt wel bek af! |
yeah right, dan zouden ze bij training van het leger wel wat meer vrouwen inzetten he ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Offtopic: Welcome back PardonMe!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:12. |