![]() |
Leuk Cadeau???
Halloo volgende week heb ik een verjaardagsfeestje en ik wou graag iets supermega leuks geven en het liefst ook nog errug origineel.. erg creatief ben ik niet dus het liefst gewoon iets uit de winkel
de prijs is max. € 50.- Alvast bedankt!!! ennee als jullie iets leuks weten wel eventjes graag de naam v.d winkel erbij zetten?? xxxx |
Hele mooie tequila-set bij de Bijenkorf, met 2 of 4 glazen. (y)
Oh je bent pas 14 :D Nou ja ehm, voor wie is het? Jongen, meisje, hoe oud ongeveer? Waar houdt hij/zij van? |
Citaat:
|
ga naar de xenos en koop het filiaal
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:D :D :D :D een gun :D :D hahahahahaha!!!!!
|
Als het voor je vriendje is; Saunabon voor 2 personen :)
|
helaas geen vriendje ofzo!!!
Ze is 14 jaar en ze houdt wel van allerlei accesoires ze maakt zelf sieraden en ze is ook dol op haar spulletjes maar ze heeft wel een beetje korthaar gewoon een verzorgd uiterlijk heeft ( beetje make-up beetje nagels + nagellak) hebben jullie hier wat mee??? |
Citaat:
je geeft nu zelf toch al antwoord? Make-up pruttels accesoires dingen waar ze zelf sieraadjes mee kan maken gewoon van die crea bea spulletjes |
dat is et em juist.. zoiets wil juist niet geven! ik gaf alleen ff iets van haar style..
ik wil gewoon iets megaorigineels geven want vorig jaar was ik niet op haar verjaardag ( lang verhaal.. ) denk goed na mensen!!! ;) xxx! |
schat,het is jouw vriendin, koop gewoon verschillende kleine dingetjes ,misschien een briefje erbij waarom dat dat bij haar past,weet ik veel.
|
je hebt van die zeepjes bij zo'n hebbedingen winkeltje waar condooms in zitten in allerlei verschillende kleuren...idee :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:58. |