![]() |
(naamloos)
Gevangen in dit pad
Benoemd door de mensen Die mij hebben gemaakt Tot wie ik nu ben Gevangen in dit pad Loop ik de nog onbekende weg Wetende wat er gebeurd is Niet wetende wat komen gaat Gevangen in dit pad Vol hindernissen en angsten Vol vreugde en verdriet Gevangen in mijn levenspad Maar jullie lopen met me mee Nou ja, dit is hem dan...Ik ben er niet echt tevreden over, met name over het einde...zou graag kritiek krijgen of suggesties...er zullen trouwens ook spelfouten in staan..excuses daarvoor |
mooimooi... Ja ik vind hem mooi, hij is erg lievig, duidelijk, en herkenbaar..., het einde zou ik idd een beetje veranderen, maar ik heb geen suggesties...
Naja, ik vind um mooi :o (y) |
ik vind hem mooi...zou er alleen nog een laatste strofe aanplakken...een nieuwe aan het "Maar jullie lopen met me mee"" waaruit iets van dankbaarheid inzit...ik vind het nogal een stug einde wat zonde is want het is een mooi en gevoelig gedicht...
|
Gevangen in dit pad
Benoemd door de mensen Die mij hebben gemaakt Tot wie ik nu ben Gevangen in dit pad Loop ik de nog onbekende weg Wetende wat er gebeurd is Niet wetende wat komen gaat Gevangen in dit pad Vol hindernissen en angsten Vol vreugde en verdriet Hier en daar een traan Gevangen in dit levenspad Wat niet altijd leuk is Maar het wordt verzacht Want jullie lopen met me mee… Zo beter?? :confused: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:34. |