![]() |
Mr Lee
(Mr Lee's mysterious washing machine is het volledig:))
Kent iemand dit? Tis (was) een radio programma, op zondagavond een uurtje lang op 3FM, met punkmuziek enzo:) gepresenteerd door Jaap Boots als Mr Lee (een japanner/chinees die engels praat:D) ik luisterde dat toen ik in groep 8 zat, mn broer nam altijd bandjes op en ik jatte die, dus nu herken ik allemaal liedjes van punkbands...grappig:) maar kent iemand dit dus?:S |
Jeugdsentiment ! :D
Dat is serieus het enige radio-programma dat ik ooit leuk heb gevonden. |
Dat was toch in de tijd van Bad Girrrrrl?
Heersch! |
Trouwens; ik hoorde hem na het afscheidsconcert van de Tabasco's in het Patronaat (niet zo lang geleden) nog door de zaal schreeuwen volgens mij. :D
|
Hoe lang is dat al geleden? 5 jaar ofzo
|
Citaat:
|
Precies hetzelfde verhaal als jij hier, alleen zat ik dan in de brugklas, maar ik vond het ook fantaaaaaaastisch en ik zat die bandjes altijd honderd keer te luisteren. Snuff, Satanic Surfers, maar ook Dead Kennedys en veel crappy nederlandse bandjes ken ik ervan. Echt geweldig jeugdsentiment, een van de meest geweldige dingen die de radio heeft voortgebracht in mijn tijd :D
ORGASM!!!!!!!!!! |
"you crazy punk rock mother fuckers"
whaaa:D |
dat luisterde ik ook altijd, net als bad grrrl, alleen zei ik dat nooit omdat ik officieel gabbertje was :)
|
geweldig programma:D:D met dat nep-chineze accentje:D:D prachtig *snif*
geweldig muziek altijd :o |
ja ik herinner me het ook nog wel ja...vooral af en toe dat overdreven geschreeuw erbij vond ik wel grappig
en ook interviews met nederlandse bandjes enzo was erg leuk, Rat |
jaa mr lee!!! dat was echt bruut!!!
|
Citaat:
|
nooi van gehoord.
|
Citaat:
jij hebt wat gemist in je leven :p :) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:44. |