![]() |
Spookschepen.
Heb net in de krant gelezen dat er 3 spookschepen(schepen waar geen beweging te zien is) rondvaren op de wereldzeen.
Het zijn waarschijnlijk iraakse schepen met chemische/biologische stoffen erin.Het schip reageert ook niet op radiocontact. Amerika is bang als er iemand het schip betreedt dat de bemanning het schip zal doen zinken en zo een zeer grote natuurramp zullen veroorzaken. |
oeh, wat eng.
laten we ze preventief torpederen. en vervolgens de hele zee daar met napalm in de brand zetten om dat gif te vernietigen. |
Ik wist niet dat de VS iets om het milieu gaf (y)
|
hier is al een ander topic over mensen
|
Ik hoor net op t nieuws, dat het ook wel eens kan gaan om de Amerikaanse propagandamachine.......(NOS-journaal 8uur)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hij is weg..... :confused:
maar hij was er wel!! :) |
Citaat:
:P |
Citaat:
Eigenlijk ben ik wel voorstander van een aanval door de SEALs... :) Gewoon, alle drie de schepen tegelijk enteren met SEAL-teams, de kans is zeer klein dat die schepen dan zouden kunnen zinken. |
:p
Citaat:
|
Citaat:
Niet zo raar dat het schip 'verdwenen' is.:o |
Citaat:
Of mis ik nou iets? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
seals trainen altijd met duiken enzo in "amerikaans kustwater". wat lekekr helder is. mocht het een beetje troebel zijn, dan staan ze te panieken :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
O ja?.... |
|
Citaat:
|
|
gewoon Amerikaanse propaganda!
|
is er niet een soort van blokkade die absoluut niet ongemerkt schepen ui de perzische golf laat ontsnappen dan? En vooral dat minieme kuststrookje dat irak bezit.
|
Citaat:
|
Zijn er nergens foto's van de schepen ofzo?
Ik wil weten wat voor schepen het zijn. :) |
Citaat:
:P |
http://wintersteel.homestead.com/fil...r__Russia_.jpg
dit misschien? link > http://wintersteel.homestead.com/fil...r__Russia_.jpg weird. lijkt me wel een beetje freaky... |
Citaat:
|
|
Citaat:
"On the net since October 1, 2001, we try & provide our viewers Topics & Information related to all the different kinds of paranormal/supernatural/Mysterious occurences. We do this through articles, pictures, stories, links, projects & other options, to give you a full resource to go through, learn, read, & enjoy. Our 'Article Pages, Chat Room, Forum, Guest Book(s), Report a Haunting, Story/Sighting Submission Page(s) & Message Board' provides you the viewer a place to voice your opinions, comments, & thoughts to all that is here and what's on your mind, or questions you'd like answered & to know you're not alone. " SPOOKschip een beetje te letterlijk genomen ;) |
Citaat:
ik doelde op willibrord. "waarom gooit u die schepen nou vol met die troep hè, WAAROM doet u dat nou?" - ik gen... "waarom? verteld u me dat nou eens!" *intussen sluipt BBE aan boord* |
Citaat:
|
die foto met de boot zie je dugtig ventjes staan
en Irak heeft niet zo'n schepen en... bij spookschepen zie je t water meestal niet veranderen hier(in het midden naast t grote witte stuk) zie je t water tegen de boot opslaan dus is t een voorwerp http://www.home.zonnet.nl/kierkels ik heb ff bewijzen op mn homepage gezet dat dat plaatje duidelijk geen spookschip is |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:56. |