![]() |
Beste keeper van Nederland
wat vinden jullie de beste keeper van NL?
|
Egbert Darwinkel met ruime voorsprong op Martijn Besselink.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sander Westerveld van NL, Edwin Zoetebier in NL.
|
In NL:
1. Boscker 2. Zoetebier 3. Waterreus 4. Moens 5. Gentenaar Van NL: 1. van der Sar 2. Westerveld 3. Boscker 4. Zoetebier 5. Waterreus En Het Talent: 1. Stekelenburg (y) |
Van Nederland:
Westerveld Zoetebier Vd Sar Waterreus Wapenaar in Nederland: Zoetebier Babos Waterreus Wapenaar Gentenaar |
Meneer Waterreus heeft dit jaar weer eens de minste doelpunten tegen. Ik denk dat dat toch wel telt: punten pakken voor je elftal.
1. Waterreus 2. Lodewijks 3. Stekelenburg 4. Babos 5. Wapenaar |
Lodewijks op twee :D :confused: ??
Mijn lijstje: Beste keeper HCE: 1 Babos 2 Zoetebier Beste keeper NL: 1 van der Sar 2 Westerveld Meest overschatte keeper: Moens Meest onderschatte keeper: Gentenaar |
Citaat:
|
Citaat:
Ondanks dat ik AZ'er ben vind ik het vreselijk voor Moens dat hij hier zit... Schandalig hoe hij door Scheringa wordt behandeld. :mad: (n) Als hij in 2000 gewoon was weggegaan was dit voor hem beter geweest. AZ heeft een super keeper lopen verneuken. :mad: :( *Had liever Moens bij een topclub gezien en Timmer in Alkmaar in het doel* (vergis je niet, ik vind Moens beter dan Timmer) |
Een aantal jaren, 5 ofzo?, gelden had Moens goede wedstrijden en werd hij ook in verband met het NL elftal gebracht.
Maar op dit moment vind ik hem echt niet meer zo goed. Hij heeft trouwens ook de meeste tegendoelpunten van de hele Eredivisie tegen. Ligt natuurlijk niet alleen aan hem, maar het zegt wel wat. |
Rein Baart van Fortuna Sittard natuurlijk. Als de verdediging het niet vaak liet afweten..was Baart niet zo veel keer gepasseerd geweest. Poeh,wat een reddingen maakte die man!
|
Citaat:
Beste keeper HCE: 1 Zoetebier 2 Babos 3 Waterreus. Ik vind trouwens dat AJAX er een potje van maakt met hun keepers, volgens mij is Lobont zo'n beetje de minst goede van de 4 :eek: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Sieb Dijkstraaaa... onee, die speelt niet meer zeker :(
maareh... ffs serieus: ik vond Zoetebier geweldig, maar nu vind ik Lodewijks NOG beter :) |
gentenaar
|
Citaat:
Vandaag heeft hij wederom de 0 gehouden. Dus ik denk dat hij zelfs extra credits verdient. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:rolleyes:Als de verdediging slecht is krijg je als keeper lekker veel ballen en kan je er dus ook lekker veel tegenhouden. Daardoor lijkt het alsof Baart supergoed is maar of hij dat ook zou zijn met een goede verdediging voor zich?
|
Citaat:
|
Als je de laatste weken bekijkt dan zeg ik toch Dennis Gentenaar (y) ... in Nederland.
Van Nederland zeg ik op dit moment Westerveld. :) |
Citaat:
het hangt helemaal van de periode af, momenteel is Gentenaar in bloedvorm en is de onbetwiste nummer 1 in nederland van het vorig jaar, Gabor Babos helaas wat afgezakt. Net zoals vd Sar niet meer de keeper is die hij is geweest terwijl Westerveld momenteel een erg sterke periode doormaakt |
Stekelenburg
|
nr. 1 = babos, laatste tiujd iets minder, maar tegen PSV weer zijn kwaliteiten laten zien
nr. 2 = Waterreus nr. 3 = Gentenaar. talent is stekelenburg zeker (y) en Illary van der Lee, maar die kennen jullie waarschijnlijk toch nie :p |
shit man Van Marwijk zegt dat Lodewijks voorlopig 1e keus is (n)
|
albert van der sleen aan de top :cool:
|
Citaat:
|
Laatste 2 wedstrijden van AZ stond Theo Zwarthoed onder de lat en dat deed ie niet verkeerd! :eek:
Das echt wel een groot talentje volgens mij. :) Moens gaat na dit seizoen wel weg bij AZ... Scheringa loopt m weer aardig te treiteren. Nu heeft ie weer beslag laten leggen op zijn huis en nog wat dingetjes... :mad: Lijkt mij het beste voor beiden Moens en AZ dat Moens weggaat. :( Dan maar weer Timmer of zelfs dat talent Zwarthoed onder de lat volgend seizoen. Waarom niet... :D (y) |
Rob van dijk
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:45. |