Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Vrije tijd (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=31)
-   -   Beste keeper van Nederland (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=384323)

RHCP_NAC 20-02-2003 19:52

Beste keeper van Nederland

wat vinden jullie de beste keeper van NL?

Krugdinho 20-02-2003 19:56

Egbert Darwinkel met ruime voorsprong op Martijn Besselink.

Dr. Oetker 20-02-2003 20:10

Citaat:

Zaagmanz schreef:
Egbert Darwinkel met ruime voorsprong op Martijn Besselink.
en ap dan :confused:

Krugdinho 20-02-2003 20:38

Citaat:

Dr. Oetker schreef:
en ap dan :confused:
ap :confused:

Dr. Oetker 20-02-2003 20:41

Citaat:

Zaagmanz schreef:
ap :confused:
http://www.nec-nijmegen.nl/images/se...003/sleen2.jpg

Boogie 20-02-2003 20:57

Sander Westerveld van NL, Edwin Zoetebier in NL.

Mitros 20-02-2003 21:28

In NL:

1. Boscker
2. Zoetebier
3. Waterreus
4. Moens
5. Gentenaar

Van NL:

1. van der Sar
2. Westerveld
3. Boscker
4. Zoetebier
5. Waterreus

En Het Talent:

1. Stekelenburg (y)

Krugdinho 20-02-2003 21:34

Van Nederland:
Westerveld
Zoetebier
Vd Sar
Waterreus
Wapenaar

in Nederland:
Zoetebier
Babos
Waterreus
Wapenaar
Gentenaar

Schwarzkopf 20-02-2003 22:44

Meneer Waterreus heeft dit jaar weer eens de minste doelpunten tegen. Ik denk dat dat toch wel telt: punten pakken voor je elftal.

1. Waterreus
2. Lodewijks
3. Stekelenburg
4. Babos
5. Wapenaar

de ballonnenman 20-02-2003 22:49

Lodewijks op twee :D :confused: ??

Mijn lijstje:

Beste keeper HCE:
1 Babos
2 Zoetebier

Beste keeper NL:
1 van der Sar
2 Westerveld

Meest overschatte keeper:
Moens

Meest onderschatte keeper:
Gentenaar

Boogie 20-02-2003 22:58

Citaat:

de ballonnenman schreef:

Moens

agree (y)

Brain-Damage 20-02-2003 23:17

Citaat:

de ballonnenman schreef:
Moens

:eek: :confused: Verklaar je nader...?

Ondanks dat ik AZ'er ben vind ik het vreselijk voor Moens dat hij hier zit... Schandalig hoe hij door Scheringa wordt behandeld. :mad: (n) Als hij in 2000 gewoon was weggegaan was dit voor hem beter geweest. AZ heeft een super keeper lopen verneuken. :mad: :(

*Had liever Moens bij een topclub gezien en Timmer in Alkmaar in het doel* (vergis je niet, ik vind Moens beter dan Timmer)

de ballonnenman 21-02-2003 09:05

Een aantal jaren, 5 ofzo?, gelden had Moens goede wedstrijden en werd hij ook in verband met het NL elftal gebracht.
Maar op dit moment vind ik hem echt niet meer zo goed. Hij heeft trouwens ook de meeste tegendoelpunten van de hele Eredivisie tegen. Ligt natuurlijk niet alleen aan hem, maar het zegt wel wat.

Geomancer 21-02-2003 15:52

Rein Baart van Fortuna Sittard natuurlijk. Als de verdediging het niet vaak liet afweten..was Baart niet zo veel keer gepasseerd geweest. Poeh,wat een reddingen maakte die man!

vreselijke fout 21-02-2003 17:40

Citaat:

Geomancer schreef:
Rein Baart van Fortuna Sittard natuurlijk. Als de verdediging het niet vaak liet afweten..was Baart niet zo veel keer gepasseerd geweest. Poeh,wat een reddingen maakte die man!
ja geweldig :rolleyes: , bijvoorbeeld bij dat eerste (blinde) afstandschot van Rose vorige week :)

Beste keeper HCE:
1 Zoetebier
2 Babos
3 Waterreus.

Ik vind trouwens dat AJAX er een potje van maakt met hun keepers, volgens mij is Lobont zo'n beetje de minst goede van de 4 :eek:

Geomancer 21-02-2003 18:29

Citaat:

vreselijke fout schreef:
ja geweldig :rolleyes: , bijvoorbeeld bij dat eerste (blinde) afstandschot van Rose vorige week :)

Beste keeper HCE:
1 Zoetebier
2 Babos
3 Waterreus.

Ik vind trouwens dat AJAX er een potje van maakt met hun keepers, volgens mij is Lobont zo'n beetje de minst goede van de 4 :eek:

Tuurlijk,dat was de ENIGE persoonlijke fout van Baart,maar de reddingen tegen Sparta en nog andere vele clubs hebben gezorgd dat Volendam en Telstar verloor en andere clubs niet de volle winst pakten. Baart verdient hier echt wel credits voor hoor!

Krugdinho 21-02-2003 18:31

Citaat:

Geomancer schreef:
Tuurlijk,dat was de ENIGE persoonlijke fout van Baart,maar de reddingen tegen Sparta en nog andere vele clubs hebben gezorgd dat Volendam en Telstar verloor en andere clubs niet de volle winst pakten. Baart verdient hier echt wel credits voor hoor!
:rolleyes:

^Dragon^ 21-02-2003 20:45

Sieb Dijkstraaaa... onee, die speelt niet meer zeker :(

maareh... ffs serieus: ik vond Zoetebier geweldig, maar nu vind ik Lodewijks NOG beter :)

stinus 21-02-2003 21:55

gentenaar

de ballonnenman 21-02-2003 21:58

Citaat:

Geomancer schreef:
Je hebt helemaal gelijk hoor.
Vandaag heeft hij wederom de 0 gehouden.
Dus ik denk dat hij zelfs extra credits verdient.

Geomancer 22-02-2003 12:52

Citaat:

de ballonnenman schreef:
Je hebt helemaal gelijk hoor.
Vandaag heeft hij wederom de 0 gehouden.
Dus ik denk dat hij zelfs extra credits verdient.

Ben blij dat toch iemand inziet wat Baart doet. Als baart er niet was,was Fortuna bij lange na al de club met de meeste tegendoelpunten,en omdat hij speelt bij de club dat theoretisch gezien de slechtste club uit het betaald voetbal is, krijgt hij minder erkenning dan hij verdeint. Ballonenman...thanks

vreselijke fout 22-02-2003 12:57

Citaat:

Geomancer schreef:
Ben blij dat toch iemand inziet wat Baart doet. Als baart er niet was,was Fortuna bij lange na al de club met de meeste tegendoelpunten,en omdat hij speelt bij de club dat theoretisch gezien de slechtste club uit het betaald voetbal is, krijgt hij minder erkenning dan hij verdeint. Ballonenman...thanks
Kerel, dit topic gaat over de beste keeper van Nederland en dan noem jij doodleuk en zo te zien nog serieus ook de doelman van zo'n beetje slechtste team van Nederland. :confused: :rolleyes:

Geomancer 22-02-2003 13:06

Citaat:

vreselijke fout schreef:
Kerel, dit topic gaat over de beste keeper van Nederland en dan noem jij doodleuk en zo te zien nog serieus ook de doelman van zo'n beetje slechtste team van Nederland. :confused: :rolleyes:
Het gaat om de speler er niet om de club. Als de titel van dit topic was ' Beste keeper van Nederland die ook in een goede club speelt' moet ik je gelijk geven,maar DAT STAAT ER NIET. En Baart zou het bij andere clubs ook kunnen redden.

Roberto15 22-02-2003 13:12

:rolleyes:Als de verdediging slecht is krijg je als keeper lekker veel ballen en kan je er dus ook lekker veel tegenhouden. Daardoor lijkt het alsof Baart supergoed is maar of hij dat ook zou zijn met een goede verdediging voor zich?

vreselijke fout 22-02-2003 13:14

Citaat:

Geomancer schreef:
Het gaat om de speler er niet om de club. Als de titel van dit topic was ' Beste keeper van Nederland die ook in een goede club speelt' moet ik je gelijk geven,maar DAT STAAT ER NIET. En Baart zou het bij andere clubs ook kunnen redden.
Als Baart de beste van Nederland is zou hij echt niet meer in Sittard te bewonderen zijn :rolleyes:

Mr.Oizo 22-02-2003 17:35

Als je de laatste weken bekijkt dan zeg ik toch Dennis Gentenaar (y) ... in Nederland.
Van Nederland zeg ik op dit moment Westerveld. :)

CokemanLalalala 22-02-2003 18:48

Citaat:

Mr.Oizo schreef:
Als je de laatste weken bekijkt dan zeg ik toch Dennis Gentenaar (y) ... in Nederland.
Van Nederland zeg ik op dit moment Westerveld. :)

yep.......
het hangt helemaal van de periode af, momenteel is Gentenaar in bloedvorm en is de onbetwiste nummer 1 in nederland van het vorig jaar, Gabor Babos helaas wat afgezakt.
Net zoals vd Sar niet meer de keeper is die hij is geweest terwijl Westerveld momenteel een erg sterke periode doormaakt

northwave 24-02-2003 08:36

Stekelenburg

vijf 24-02-2003 09:15

nr. 1 = babos, laatste tiujd iets minder, maar tegen PSV weer zijn kwaliteiten laten zien
nr. 2 = Waterreus
nr. 3 = Gentenaar.

talent is stekelenburg zeker (y)
en Illary van der Lee, maar die kennen jullie waarschijnlijk toch nie :p

Krugdinho 24-02-2003 10:33

shit man Van Marwijk zegt dat Lodewijks voorlopig 1e keus is (n)

de communiceerbeer 24-02-2003 12:02

albert van der sleen aan de top :cool:

Thomas 24-02-2003 14:37

Citaat:

northwave schreef:
Stekelenburg.
Idd.

Brain-Damage 24-02-2003 15:44

Laatste 2 wedstrijden van AZ stond Theo Zwarthoed onder de lat en dat deed ie niet verkeerd! :eek:
Das echt wel een groot talentje volgens mij. :)
Moens gaat na dit seizoen wel weg bij AZ... Scheringa loopt m weer aardig te treiteren. Nu heeft ie weer beslag laten leggen op zijn huis en nog wat dingetjes... :mad: Lijkt mij het beste voor beiden Moens en AZ dat Moens weggaat. :(
Dan maar weer Timmer of zelfs dat talent Zwarthoed onder de lat volgend seizoen. Waarom niet... :D (y)

~Love Angel~ 27-02-2003 12:37

Rob van dijk

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:45.