![]() |
mijn geliefde
mijn geliefde
werd dood gereden voordat hij geboren werd heb met hem geen medelijden maar met mij want ik blijf eeuwig achter ___ hmm kvind m zelf nogal raar, eigenlijk :S |
hij..is idd beetjuh apart...loopt een beetjuh stroef
k dnek dat t zou helpen als je : "voordat hij geboren werd" en "want ik blijf eeuwig achter " iets anders zou formuleren...kweetnie hoe ...is ook alleen een idee...;) *heeft helemaal geen verstand van gedichten maar probeert beetjuh kritisch te kijken :o * euhh...het gevoel is goed duidelijk (en herkenbaar) |
die 2 regels waren mij ind ook niet helemaal naar t zin, dus ga ik nog even verder over denken :)
en verder, verstand van gedichten, ach, meestal gaat het er vooral om dat je je mening geeft, en dan maakt het niet uit of je er verstand van hebt of niet.. zeggen of je iets mooi vind of niet kan iedereen, toch? :) |
Ik vind het idee heel erg leuk, maar je moet het idd misschien een beetje wijzigen zodat het iets beter loopt
|
ik denk niet dat het rangschrikken en verbeteren helpt, ik denk dat je er iets meer in moet zetten dan enkelt dit. en niet omdat het wazig of moeilijk te begrijpen is, maar gewoonweg omdat er weinig gevoel in zit...
je zou moeten vertellen waarom je het zo voelt en wat het met je doet... |
Citaat:
maar misschien kan ik de huidige zinnen een beetje aanpassen ofzo, kga er iig nog even over nadenken :) |
ik denk dat je er juist beter teveel in kunt zetten dan te weinig...als je voor publiek schrijft willen ze zich kunnen identificeren met de schrijver en het gedicht...ze moeten kunnen voelen wat jij voelt...daarom maakt het zo weinig uit of een gedicht simpel word...de mooiste gedichten zijn juist het simpelst omdat ze spreken vanuit het hart...
Groetjes Secreet |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:49. |