![]() |
TEQNOLOGY - 15 maart - HMH Amsterdam
Naam Teqnology "Break the circuit"
Organisator Q-dance Datum zaterdag 15 maart 2003 Tijd 21:00 Duur 10 uur Lokatie Heineken Music Hall Amsterdam Line-up: Frank Lorber James Ruskin K.Cee Dave Randall Rino Cerrone Westbam Xanno Gallois Wat een gruwelijk goeie line-up Meer mensen van hier die daarheen gaan? |
wie gaat er nou naar lompe bassen luisteren ?
|
ik.
lachen man.. avondje stampen :p |
Vette line up.
Kga alleen neit heen ivm Shockers 26 april |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, dat vind ik eigenlijk ook?!
15 maart of 26 april zit een behoorlijk verschil in en Awakenings is ook pas ergens in mei of juni. Al zit er tusen TEQNOLOGY en SHOCKERS wel een verschil qua muziek. |
Present!
|
Techno is **** .. ik vind het : Ik N**K je in je K*nt muziek.. Maar het is wel in de HMH... daar klinkt zelfs. Dj Jean phatt... :)
|
Citaat:
1) IK ben een jongen van 17 jaar, 19 maart work 18 dus legaal naar feesten. Shockers is 26 spril dus dan ben ik 18 en kzou het lullig vinden om er bij Teqnology niet in te komen. 2)Shockers 4 area's, dat betekent meer afwisseling qua muziek/sfeer. 3)Ik ben financieel niet in staat om naar Teqnology EN Shockers te gaan. Ik hoop je zo genoeg te hebben geinformeerd over mijn beslissing. |
er lopen altijd kinderen van 14 rond op feesten :confused:
|
op UDC feesten!
Q-Dance feesten is de controle vrij strikt. IK KAN NIE MER WACHTEN TOT ZATERDAG |
|
kerel, wat een fantastische muziek gister!!!! :cool: (y)
|
Kerel, wat een gruwelijk super feest!
spierpijn en een dikke suiz/ piep in m'n oren! Maar wat heb ik me vermaakt. |
*jalours*
|
Ik ben toch gegaan/ had ik het maar niet gedaan/ :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:12. |