![]() |
(BESTE) forummer van de maand AWARD
Elke maand zetten we iemand in het zonnetje en wint de: BESTE FORUMMER VAN DE MAAND AWARD
Let op: * kwaliteit * reacties * aantal topics etc. *en vertel erbij WAAROM die gene het verdiend...* De stemmen worden na een paar dagen opgeteld en als ut goed is komt daar 1 winnaar uit en een 2e en 3e prijs en ik mag dan de eer geven de (virituele) beker te overhandigen aan de GROTE WINNAAR!!!! http://www.er.ele.tue.nl/pages/students/beker2001.JPG ps: Heb je geen idee wie er moet winnen: je mag natuurlijk altijd op jezelf stemmen :o |
ik, omdat ik de fucking beste ben en jullie zuigen.
|
Citaat:
|
Degene die zuigt is juist in mijn ogen de beste forummer ;). dus voorlopig geeneen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik
|
Fijn... altijd leuk zo'n verafgoding op het forum. :rolleyes:
|
Ik heb het lichtelijke vermoeden he, dat dit geen succes gaat worden. Maar ach. :)
|
Citaat:
|
Waarom altijd die belachelijke, nutteloze plaatjes onder je posts? :confused:
|
Ik natuurlijk want ik ben jullie forumbaas :p
(kuch kuch) Ik ga voor diegene die mijn wachtwoord weet te achterhalen :D Die mag een week lang onbeperkt spammen, veel leuker dan een virtuele beker. |
Ik stem op spirit. Ik vind jouw topics niet allemaal even goed. Maar ik zie nu eindelijk een verbetering in Lifestyle! Er wordt nu veel meer over mode gepraat en dat vind ik (y)
|
Stem niet op mij. Ik doe nou juist mijn uiterste best om tot slechtste forummer van de maand verkozen te worden.
|
Citaat:
|
Ik ga voor ADHD omdat ik nog nooit zo gelachen heb hier :| :D
|
Citaat:
|
Citaat:
ADHD. Gewoon omdat 't zo'n lekker wijf is ;) |
Ik stem op Muizzz want die is cool (y)
|
en terror koe is grappig
|
Citaat:
|
ADHD en Bertbart samen....
|
ik, omdat ik veel aan jullie gedacht heb deze maand
(L) |
:rolleyes: slot :rolleyes:
|
Citaat:
ja... dit topic loopt over van mode-suggesties! |
wim wok en daangerous
en trouwens nog iemand, konflict, met de opmerking van de maand: ik hoop dat er een kerstboom op je hoofd valt |
Citaat:
|
dmtdmt omdat ie zo enorm geil is :rolleyes: ;) (sorry gary :p)
|
Citaat:
|
ADHD, ik lach me dood op het forum en op MSN kan ik hem altijd alles vragen ;)
|
ik weet niet wie er gaat winnen en ik weet ook zeker dat ik m niet word omdat ik er pas 1 daje ben :D.
Op dit moment heb ik geen mening :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Morticia en Spunky. Ik weet niet waarom, maar om een of andere reden mag ik ze wel.
|
Citaat:
Ik ga voor Bertbert, Noekie, en ADHD (want die heeft van die gèwèldig sarcastische post). En eigenlijk Cemetary Slut en Paranoide ook wel. :) |
ADHD, Berbart en wim wok
Eerste twee vanwege hun geweldig sarcastische posts en wim wok vanwege z'n ultieme droogheid. |
Citaat:
|
had je het 2 jaar geleden gevraagd, dan was ik het nog geweest
*zucht* ik ben 'uit' |
Nee hoor, je bent niet uit. Je sideshowbob look word de trend van volgend jaar :)(y)
|
Wim wok en Muizzz omdat ze Tjicks zijn (y)
|
BertBart en ADHD, geweldige relnichten (y). Homo's aan de top.
S & Strafcorner & GRRR & WimWok & a new nose, beschikken over uitermate goede humor, die opgewassen zijn tegen het humor van bertbart & adhd, de laatste hoop van de hetero's dus ;). |
Citaat:
|
ADHD voor te lachen, dmtdmt omdat ie lekker grof is, en Jesuslovesyou die maakt de tongen nog eens los, of nee: Christen! Krankzinnig gevoel voor humor dat flippie.
In het serieuze vlak: sarahbressers, goed overdachte en redelijke standpunten, antwoorden waar je wat aan hebt,als je ergens mee zit. En ik, omdat ik zelf zo door schade en schande wijs ben geworden en mijn wijsheid zo gul op dit forum deel. Mijn schriftelijke cursussen in de sex laten niets aan duidelijkheid te wensen over. |
Ik Natuurlijk!
ik kom alleen nooit op dit forum maarja |
Citaat:
|
Haha, ik doe niet aan Maand-awards, ik pak het meteen groot aan.
Lifetime-Achievement-Forum-Award :cool: De volgende forummers zijn genomineerd, op Dinsdag 25 februari 2003: *trommelgeroffel* - Ninh. *30 Seconden stilte* - BertBart *30 Seconden stilte* - ADHD *30 Seconden stilte* - A New Noise *30 Seconden stilte* - Wim Wok *30 Seconden stilte* - Faery *30 Seconden stilte* - 46and2 Meer volgen. Allemaal vanwege hun humor. http://www.phusion.nl/~madnerd/Sander/biggrin.gif |
Citaat:
:p :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:17. |