![]() |
Java-IRC
Ik wil een Java-IRC clientapplet op mijn site die naar mijn channel op Efnet verwijst. Is dit mogelijk of mag dit niet van Efnet?
|
www.hotscripts.com
en een IRC server kan niet controleren hoe je op IRC zit.. Ik denk dat jee dit wilt om op school ofzo te IRCen, maar dat gaat net, je hebt toch nog poort 6667 nodig.. |
Zou die niet openstaan op school?
Maar het is eigenlijk voor mensen die te lui zijn om mIRC te downen ;) . |
de java applet moet dan wel op de zelfde server als die IRC server staan, maar jah.. het kan dus wel
|
dat mag, maar ik raad een java-ircclient af, gebruik eentje zoals cgiirc (zoek op freshmeat.net daarvoor), er zijn namelijk veel meer mensen bij wie cgiirc zal werken dan mensen die java aan hebben staan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
eirc
|
Citaat:
|
Citaat:
om de meeste scholen staan alle poorten open en kan je alles downloaden... |
Citaat:
dat dat verbinden met een andere server niet kan is gewoon om veiligheidsredenen, niet zo heel raar toch? |
dat is niet mogelijk op school, of ze hebben een heeel domme netwerkbeheerder, maar bij ons kan ik niet eens op de chat van scholieren alles is afgesloten
|
Citaat:
en dat heeft al helemaal niks te maken emt downloaden.. En vaak zijn school PC zo gemaakt dat je niet kunt downloaden... |
Citaat:
Dus 't kan? |
dan ben ik reuze benieuwd :confused: geef eens een voorbeeld
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb het over NL :) |
Citaat:
een voorbeeld: 2 diskettes gaan in 2 weken tijd kapot in dezelfde computer. je zou denken dat het oftewel puur toeval is, oftewel is er iets mis met de floppy drive van de comp. nah dan smijten ze de gehele computer weg :rolleyes: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:10. |