![]() |
nu wordt het toch wel ingewikkeld...
kzal t kort proberen te houden.
kep nu 1,5 jaar een vriend en hou veel van m maar ben nie meer verliefd op hem. Ook hebben we geen sex meer aangezien ik verstijf als ie me op intieme plaatsen aanraak. Maar ik heb ook al 3,5 jaar een beste vriend. Met hem ben ik heel close en knuffel erg veel met hem. We kunnen zo ook een hele avond tegen elkaar op de bank liggen en elkaar zo een beetje strelen. Het gekke is dat ik daar opgewonden van wordt! En van mn vriend dus niet. Dit weten ze beide natuurlijk niet. Maar kan iemand me nou uitleggen wat er allemaal met me aan de hand is??? alvast tnx! |
je zegt 't zelf, je bent niet meer verliefd op je vriend... Blijkbaar voel je echt wel niets meer voor 'm... Maar hoe 't zit met je beste vriend, tja... Dat weet eigenlijk alleen jijzelf denk ik :)
|
Omdat het nieuw is bij die ene jongen word je opgewonden, je moet elkaars lichaam nog ontdekken. Bij je vriendje ben je het al allemaal gewoon en misschien is het niet meer spannend.
Ik zou me wel eens vragen gaan stellen over uw relatie, wil je nog verder met hem, voel je je niet beter met die ander? Het feit dat je verstijft als hij je aanraakt is toch ook niet zo normaal... |
Citaat:
Er is wel liefde maar geen sexuele aantrekking, ik ken dat en dat is echt niet leuk :( |
of ik met mn vriend verder wil is ook al een struikelpunt. Ik hou kei veel van hem maar de sleur komt er ook in. Nu hebben we het er daar over gehad en we gaan dr hard aan werken.
Maar die beste vriend van me bljift toch ook in mn hoofd rondspoken. Ik ben niet verliefd op hem...maar voel me dan aangetrokken tot m ofzo??? Kweetut echt niet...heb zoiets nog nooit meegemaakt. |
Citaat:
|
IMO is liefde de optelsom van seksuele aantrekkingskracht en non-seksuele affectie, een component vriendschap en pure geilheid. Als één daarvan ontbreekt heet het m.i. geen liefde meer.
|
Citaat:
|
ik heb gister met mn beste vriend gezoend!!! Das vreemdgaan godverdomme!!!
|
das niet zo slim. Snel je vriend vertellen.
|
Hoe is het nou afgelopen dan?
|
niet zo'n slimme actie idd...maar het lijkt me wel hét bewijs dat je die andere jongen misschien toch leuker vindt dat je jezelf voorhoudt. Tijd voor een goed gesprek met je vriend en knopen doorhakken. Ik denk wel dat je dit aan je vriend moet opbiechten, anders wordt jullie relatie er alleen maar slechter op. Ow en ja zoenen is ook vreemdgaan (voordat daar de discussies over gaan oplaaien)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:31. |