![]() |
**Wie Kan Voor Mij Site Maken?**
Hey,
Ik ben zoek iemand die voor mij een persoonlijke site kan maken. Het gaat voornamelijk voor het tonen van mijn cv + fotows.. Ik zou het graag snel willen horen! alvast bedankt! |
de mensen die dat goed kunnen hebben het druk
de mensen die dat niet kunnen wil je geen site laten maken :) |
als je het echt niet kunt kun je je altijd nog uitleven op frontpage ;) of een msncommunity of weet ik veel. qua uiterlijk is het dan niet veel, maar je kunt iig wel laten zien wat je wilt laten zien.
|
Word --> opslaan als webpagina.
Ik wil wel een site voor je maken, maar niet voor niets ;) |
-Wie kan er een site voor me maken?
Wie niet..? Denk alleen dat niemand dat gratis doet.. |
Voor Geld kan alles :D
probeer anders Frontpage, Dreamweaver weet ik wat allemaal. trial versies te verkrijgen via download.com of volledige versies via Kazaa. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
ik wil ook wel maken maar niet gratis. |
hier staan ook veel programma's op web site's te maken
|
Wat schuift 't? :P
|
www.cu2.nl :D:D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat krijg ik ervoor :p
|
Citaat:
|
€15 en je hebt een site :)
|
Citaat:
|
sex
|
Citaat:
Voor ongeveer € 100,- krijg je je eigen domein er ook nog bij... En voor € 125,- tover ik sterretjes uit je reet...! Wees eens duidelijk wat je wilt? Wat je te besteden heb? Wat je eisen zijn? Dan kunnen wij kijken wie dat kan/wil?! Goes15 |
Citaat:
|
gratis zullen er niet veel zijn, of iig toch geen goede webdesigners.
leer gewoon zelf (x)html & css en maak je site zelf. het resultaat zal sowieso beter zijn omdat het echt exact is wat je wil. |
:cool:
|
|
http://www.homestead.com/ :D :D :P
|
homestead zuigt... maarre met een hosting heb je geen site btw (zelfs al geven ze er een designer bij, die zijn toch rotslecht, dan kan je beter dreamweaver nemen)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:03. |