![]() |
Wat voor type voetballer zou jij zijn als je prof was?
Oftewel, met wat voor positie asocieer jij jezelf?
Ik met de positie als aanvallende middenvelder, achter 1 spits, 2 spitsen of 1 spits met vleugelaanvallers (nummer 10 positie). Mag ook in de vorm van een bestaande voetballer. |
rechterverdediger met aanvallende neiginen (alla Emerton en Trabelsie)
|
De techniek van Pele
De tackel van Beckenbauer Het inzicht van Cruyf Het fysiek van Gullit De balbehandeling van Maradona De dribbels van George Best De snelheid van Micheal Johnson De springkracht van Michel Jordan en verder: De omhaal van Marco van Basten De penal van Panenka of Neeskes De vrije trap van Pierre van Hooydonk Maar ja; de studie ging nou eenmaal voor he..... |
centrale verdediger die het duel niet schuwt, type Martin Keown/Tony Adams
----------------- L1 |
Citaat:
|
Rechts half of rechterspits
|
rechtshalf, altijd in mijn laatste voetbal jaren gespeeld. Ben begonnen als een rechtsback, later plekje naar voren doorgeschoven. Het ging iig beter met mij op die plek :)
|
een echte jaap stam in het veld
en anders is maradona/gascoigne/adams ook nie gek |
Citaat:
HAHAHA Hoe gaat het trouwens met onze zwarte parel? Binnengehaald bij Groningen als een topper in spe (net als zovelen) uiteindelijk niet veel van terecht gekomen. Was bij Den Bosch wel aardig. Linkerspits maar rechtsbenig. Als ik eerlijk ben, ben ik daar wel mee te vergelijken. Soms een mooie actie, redelijke trap en zwaar rechtsbenig.... Beetje aparte voetballer dus, waar de mensen naar het stadion komen. HAHAHA |
Rechts midden centraal. Dus in een 4-4-2 systeem.
|
Grappig topic :D
Aanvallende linkshalf type Maxwell |
Controlerende middenvelder,diepte passes geven soms een beuk verkopen en goed mee verdedigen af en toe m'n goaltje meepikken:)
|
Beetje als Rio Ferdinand of Jaap Stam.
Niet zo sierlijk maar als verdediger zeer effectief. :) (y) *is niet vies van een overtredinkje* :D :o |
'n paolo maldini maar dan eerder op rechts of in 't centrum van de verdediging, ofwel 'n type dat terughangend achter de spitsen speelt, 'n naam komt niet meteen in me op...
|
Ik speel achter de spitsen en moet het vooral hebben van m'n passing en inzicht... hoewel ik een Feyenoorder ben moet ik op dit moment helaas toegeven dat ik Pienaar ook precies zo'n type vind. (Hoewel Buffel ook erg dicht er bij in de buurt komt)
|
Een bankzitter :p
|
Verdedigende linkermiddenvelder, ik heb wel een aardige pass, die kan je op die positie wel gebruiken. De spitsen wegsturen e.d.
|
linksmidden...
|
zo'n speler die zich in een 3-5-2 helemaal gek moet rennen aan de zijkant. half back, half buitenspeler :s
|
Multi inzetbaar.. alla Cocu
overal gespeeld: zelfs keeper! |
Een echte Duitse Ausputzer, dus zo'n mannetje die niet kan op bouwen maar alle ballen het stadion uit rost of ze gewoon aan je mede verdedigers geeft
|
Waarom wil niemand de vedette zijn? :confused:
Niemand de absolute ster van het elftal! :cool: Iedereen speelt voor jouw! Toeschouwers komen voor jouw! Dat is toch veel mooier dan verdedigen?? |
Citaat:
|
een leider, ik kan eigenlijk overal wel staan, keepen en links back gaat wel wat moeizamer.
Het liefst sta ik mid-mid |
Jan van Halst :cool:
Wat ik tekort kom aan techniek, maar ik goed aan inzet, nuttige speler. Of zoals Johann Vogel, onopvallend, in dienst van het team en zeer nuttig. Goed inzicht! |
Citaat:
|
Of rechtshalf/vleugel....á la Beckham....of achter de spitsen á la Scholes....of als spelmaker/verdedigende middenvelder á la Roy Keane
Goh, tijd dat ManU eens bij mij komt kijken :cool: :cool: :rolleyes: :p |
een soort Stijn Vreven :p
|
Citaat:
|
Rechtervleugelspits.
|
Ik zou Een superluie spits worden ala Romario, Ronaldo etc. :p
Lekker niks doen, In Italie gaan spelen, en afgerekent op die 2 doelpuntjuhs die ik per wedstrijd scoor;) |
Citaat:
|
Theo Lucius: lekker betaald op de bank zitten en op trainingsstage lekker neuken met de plaatselijke vrouwlijke bevolking (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
linker verdediger met aanvallende neigingen (alla Roberto Carlos)
|
ik zou een soort steijn vreven zijn... rechtsback (is mijn positie ook) altijd keihard werken,.. als het nodig is. en flinke tackle en vaak mee op komen ... dat doe ik nu ook altijd :D (y)
|
ik zou als midmid kunnen fungeren, vaak de tegenstander uitdagen en gele kaarten tegenstanders aan smeren :)
|
luie centrumspits die niet meeverdedigt :D
|
ik zou een perfecte kopie van van Bommel zijn :D
Altijd als er een overtreding wordt gemaakt, ben ik wel in de buurt :p |
Ik zou centrumverdediger zijn.. Ben een type Hofland..
|
Zie je wel..
deze is egt door een man verzonnen.. =P ik zouw nergens staan maar op de bank m'n geld verdienen =) (Zoals der zow veel doen) XxX ~ KimmieJ ~ |
rechtsback, ben ik vaak geweest toen ik nog voetbalde.
ook wel laatste man. |
Ik ben zelf linksback, maar ik vergelijk mezelf met Stein Vreven. Dat is mijn voorbeeld in het profvoetbal op dit moment. Qua inzet dan, qua stijl eigenlijk ook. Maar ik weet niet of hij op mij lijkt. Ik probeer mijn tegenstander nl altijd eerst uit de wedstrijd te lullen voordat ik een schop uitdeel. Een tegenstander moet bang voor je zijn vind ik. Maar in dat 2e punt lijk ik wel een beetje op een type Cor Lems, Raymond Atteveld en Barry van Galen. Maar mijn pass is weer ongeveer als die van Frank de Boer. Maar dan die op wk '98 op bergkamp. Lange ballen geven vind ik ook het leukst. En je tegenstander uit de wedstrijd halen. Ik heb ook al 2 wedstrijden gespeeld en 3 gele kaarten gehaald. Stomme blessures..... Anders had ik er al meer gehad, maar morgen voor het eerst weer voetballen.
|
ik denk dat ik een verdediger zou zijn
|
Linkervleugelspits.
Positie die Overmars wel eens speelde :) |
laatste man of verdedigende middenvelder
|
A La Christian Chivu :D
|
Citaat:
Ja idd, maar ik twijfel nog tussen zo een keiharde verdediger of zo een lichte middenvelder als aimar of rosicky met een geweldig inzicht die het spel goed verdeeld, maar dan toch weer aan zn fysiek zou moeten worden. Aimar zou denk ik mijn grote voorbeeld zijn. Ik hoop sowieso heel erg dat hij dat jaar de beste van de wereld zal worden. Hij is mijn absolute idool!!! |
Roy keane!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:02. |